• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Informació de l'Administració antics Servei de Política Lingüística Actualitat Apunta't a l'Apunts!

Apunta't a l'Apunts!

L'Apunts de Llengua és el butlletí lingüístic quinzenal del Servei de Política Lingüística
30/06/2011

A l'Apunts de Llengua, el butlletí lingüístic que elabora cada quinze dies el Servei de Política Lingüística, s'hi tracten qüestions de normativa, convencions gràfiques, dubtes lingüístics, tècniques d'expressió, recursos per Internet, curiositats lingüístiques...

En aquest moment té 265 subscriptors. Ens hem proposat el repte d'arribar als 300 durant l'estiu i ens agradaria que ens ajudéssiu: en podeu fer difusió entre amics i coneguts que els interessin els temes de llengua? S'hi poden subscriure des de la pàgina de butlletins de l'Ajuntament.

Quan haguem arribat als 300, per celebrar-ho, sortejarem tres exemplars de Paraula de Tecla. Vocabualari de les festes de Santa Tecla entre tots els subscriptors, els nous i els antics. Així podreu lluir coneixements el pròxim mes de setembre!

Recordeu que tots els comentaris i suggeriments que ens vulgueu fer arribar sobre l'Apunts de Llengua seran benvinguts (politica_linguistica@tarragona.cat). Podeu consultar els últims números al web de l'SPLAT.

Tarragona 2017 Tarragona Patrimoni Mundial