• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Twitter de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Informació de l'Administració antics Servei de Política Lingüística Actualitat Tot a punt per a la jornada "Coneguem l'Alguer i l'alguerès"

Tot a punt per a la jornada "Coneguem l'Alguer i l'alguerès"

Tot a punt per a la jornada "Coneguem l'Alguer i l'alguerès" Logotip de l'Agermanament, creat per l'artista tarragoní Pere-Joan Sales
Tindrà lloc el divendres 18 de maig a l'Antiga Audiència i està oberta a tota la ciutadania
14/05/2012

El Servei de Política Lingüística participa a la jornada "Coneguem l'Alguer i l'alguerès", que té per objectiu donar a conèixer als tarragonins la ciutat germana de l'Alguer i, concretament, la seva parla, l'alguerès.

Hi ha dues activitats especialment destacades: la projecció del documental "Vivim la llengua", que recull una experiència educativa amb nens per promoure l’alguerès, i el concert “Samuele Arba canta Pino Piras”, en què el cantautor Samuele Arba (sard resident a Tarragona) i el seu grup interpretaran cançons del cantautor alguerès Pino Piras (1941-1989).

Aquesta jornada també comptarà amb la presència de persones vingudes de l’Alguer per explicar la situació actual de la llengua catalana a la ciutat sarda.

Podeu consultar el programa sencer a l'apartat "Destacats" del web de l'Agermanament, on també podreu conèixer més dades sobre l'Alguer i la seva parla, i veure vídeos amb missatges dels algueresos als tarragonins:

Tarragona 2017 Tarragona Patrimoni Mundial