Esteu aquí: Inici Mobilitat i transports Notícies Notícies 2012 Ajuntament simplifica el tràmit per organitzar activitats festives a la via pública

Ajuntament simplifica el tràmit per organitzar activitats festives a la via pública

Ajuntament simplifica el tràmit per organitzar activitats festives a la via pública

Els terminis de tramitació són de 45 dies per actes amb afectació al trànsit o amb pirotècnia, i 15 dies per la resta
11/06/2012

 

La tinent d’alcalde de Mobilitat, Begoña Floria, ha presentat aquest matí el nou tràmit per a la sol·licitud de festes i similars a la via pública. Floria ha explicat que la normativa per aquest tipus d’actes ve fixada per la UE i la Generalitat i en els últims any ha patit modificacions. Es per que aixó que des de l’Ajuntament s’ha apostat per simplificar el tràmit i, al mateix temps, millorar la informació dels requisits a complir.

Entre les novetats que inclou la tramitació, s’estableixen els terminis mínims per a concedir la sol·licitud que és de 15 dies per a activitats sense grans afectacions i de 45 per a actes que afecten el trànsit de la ciutat o comptin amb pirotècnia. La tinent d’alcalde ha explicat que: “el nombre d’activitats al carrer ha augmentat en els darrers anys: el 2007 es van tramitar 897 expedients i al 2011 van ser 1.231, xifres que suposen un augment del 50%”.

Es poden consultar els requisits per a presentar la sol·licitud de permís en aquest enllaç.

La instància la podeu obtenir aquí.

Segells de reconeixement d'administració oberta