Esteu aquí: Inici Centres Cívics Activitats i cursos Hivern-primavera 2021 Segments HP21 Salut i benestar (NOVETATS!)

Salut i benestar (NOVETATS!)

ACTIVITATS D’HIVERN-PRIMAVERA 2021. Salut i benestar.

Cicle d'activitats gratuïtes en línia i presencials de la xarxa de centres cívics.
Inscripcions a partir del 24 de març al web centrescivics.tarragona.cat

AVÍS IMPORTANT: Aquestes activitats es poden veure afectades per les possibles restriccions a causa de la COVID-19.

 

  • Gimnàstica abdominal hipopressiva (INSCRIPCIÓ TANCADA)

 



Cicle d'activitats gratuïtes en línia de la xarxa de centres cívics.
Inscripcions a partir del 3 de març al web centrescivics.tarragona.cat

 

  • Kundalini Ioga (INSCRIPCIÓ TANCADA)
  • Taitxí (INSCRIPCIÓ TANCADA)
  • Meditació activa (INSCRIPCIÓ TANCADA)
  • Txikung (Qi Gong) (INSCRIPCIÓ TANCADA)
  • Mindfulness

 

 

Gimnàstica abdominal hipopressiva

(activitat virtual)

La gimnàstica hipopressiva treballa el to natural del múscul abdominal més profund. Contraindicat per a persones amb hipertensió o cardiopaties. A càrrec de Maria Dalmau.

GRUPS INICIACIÓ:

Grup A: Del 7 d’abril al 9 de juny, cada dimecres, de 16.15 a 17 h

Grup B: Del 8 d’abril al 10 de juny, cada dijous, de 12.15 a 13 h

 

GRUP CONTINUÏTAT:

Si ja has fet el curs de gimnàstica abdominal hipopressiva i vols avançar, t’oferim aquest segon nivell. A càrrec de Maria Dalmau.

Del 7 d’abril al 9 de juny, cada dimecres, de 15.15 a 16 h

 


Kundalini Ioga

(activitat virtual)

Mitjançant tècniques de respiració senzilles aprendràs a desbloquejar tensions corporals i a augmentar la salut i la vitalitat, mitjançant la consciència de la unitat entre cos i ment.

  • Grup A: del 8 de març al 31 de maig, cada dilluns, de 18 a 19.15 h. A càrrec de Mònica Burgaleta.
  • Grup B: del 9 de març al 25 de maig, cada dimarts, de 9.30 a 10.45 h. A càrrec d’Ana Garrido.

 


Taitxí

(activitat virtual)

El taitxí és un art mil·lenari que té l’origen a l’Àsia. Et convidem a incorporar-lo a la teva vida com a mitjà de relaxació. A càrrec de Joan Prats.

Del 15 de març al 31 de maig, cada dilluns, de 20 a 21.15 h

 


Meditació activa

(activitat virtual)

Aprendràs a gestionar les teves emocions i a reduir l’estrès, millorant la comunicació i desenvolupant la sensibilitat, l’alegria, la creativitat i la intel·ligència. A càrrec de Laura Gibert.

  • Grup A: Del 16 de març al 25 de maig, cada dimarts, de 10 a 11.30 h
  • Grup B: Del 18 de març al 27 de maig, cada dijous, de 18 a 19.30 h

 


Txikung (Qi Gong)

(activitat virtual)

El txikung treballa amb l’energia vital per millorar la salut i l’harmonia del cos i de la ment, tot sintonitzant el moviment, la respiració i la concentració. A càrrec d’Enric Gil.

Del 18 de març al 27 de maig, cada dijous, de 20 a 21 h

 


Mindfulness

(activitat virtual)

El mindfulness, o atenció plena, és una habilitat adquirible i millorable que ens permet ser plenament conscients de cada moment i saber què passa dins nostre i al nostre voltant, d’una manera conscient i intencionada. A càrrec de Gabriela Baldini.

  • MINDFULNESS I: del 12 al 28 d’abril, cada dilluns i dimecres, d’11 a 12.30 h
  • MINDFULNESS II: del 3 al 19 de maig, cada dilluns i dimecres, d’11 a 12.30 h

 

 

Segells de reconeixement d’administració oberta