Catalunya i Espanya estan vivint actualmente una era daurada dels macrofestivals musicals. Tot i això, quin efecte real tenen sobre el teixit cultural i musical de les poblacions que els acullen? Aquest i altres efectes secundaris indesitjats són analitzats pel periodista musical Nando Cruz en el seu llibre “Macrofestivales. El agujero negro de la música”, publicat per Península. En parlarem amb ell i amb altres convidats que ens en donaran la seva opinió.
Les portes s'obriran 15 min abans de l’esdeveniment. Menors de divuit (18 anys), obligatori acompanyats de pare mare o tutor legal durant tot l’esdeveniment a la Capsa de Música.
Aforaments molt limitats i excepcionalment amb mínimes taules i cadires (per a gent gran) i sense servei de taula. Barra amb preus populars i solidaris amb l’entitat.
Més informació sobre aquest esdeveniment…