La dona del tercer segona
A l’escala hi ha una reunió. La dona del tercer segona no sol assistir a aquestes reunions però avui creu que hi ha de ser; per això ha hagut de plegar abans del súper on treballa. Ha d’explicar una cosa important a les veïnes i veïns. Ha de demanar un favor incòmode, difícil de concedir. Un favor relacionat amb l’estigma que arrosseguen les persones amb alguna malaltia mental.
Premi a la millor interpretació protagonista dels Premis Teatre Barcelona 2022.
Català / 70 minuts / Drama
La dona del tercer segona
A l’escala hi ha una reunió. La dona del tercer segona no sol assistir a aquestes reunions però avui creu que hi ha de ser; per això ha hagut de plegar abans del súper on treballa. Ha d’explicar una cosa important a les veïnes i veïns. Ha de demanar un favor incòmode, difícil de concedir. Un favor relacionat amb l’estigma que arrosseguen les persones amb alguna malaltia mental.
Premi a la millor interpretació protagonista dels Premis Teatre Barcelona 2022.
Català / 70 minuts / Drama
Fantàstic funeral festiu
A causa d’una pandèmia estranya ja no mor ningú. La funerària familiar ha de tancar, però una de les filles prendrà una decisió dràstica per tal de recuperar la fe en el futur del negoci. Hem volgut escriure una comèdia per lluitar contra aquesta sensació d’apocalipsi imminent que ens persegueix i per aixó hem decidit fer una gran festa, una celebració de comiat de la tristesa, de la queixa i de la precarietat per tal d’entrar de ple en una nova etapa lluminosa plena de diversió, eufòria i comicitat.
Català / 80 minuts / Comèdia
En un moment de l’espectacle es fa ús de llum estroboscòpica.
Cançons que acaben en fade out
Per què associem Rocío Jurado amb l’Espanya “cañí” i Alaska amb la contracultura dels vuitanta quan “la más grande” va cantar a l’empoderament i la masturbació femenina i Olvido Gara fa anys que col·labora amb la ràdio de la Conferència Episcopal? Té a veure amb l’apropiació que va fer el franquisme de la cançó espanyola? Té a veure amb el model de dona que projecta cada artista? Té a veure amb qüestions musicals, estètiques o de classe? Cançons que acaben en fade out intenta respondre a aquestes preguntes des de l’escena, convertint una recerca musicològica en una conferència performativa amb mirada feminista, ànima folklòrica i música en directe.
Català-castellà / 90 minuts / Cabaret
Hamlet.01
Hamlet, acte primer. Una “stand-up tragedy”.
Hamlet, protagonista de la tragèdia més famosa de Shakespeare, es presentarà davant vostre, espectadores i espectadors del segle XXI, per a explicar, comentar, jugar i disseccionar de manera divertida i gamberra el primer acte de l’obra que duu el seu nom. Us n’oferirà una anàlisi peculiar de tots els personatges que hi surten, de les seves rèpliques i de les seves accions.
I ho farà ben bé com un comediant de Stand-up Comedy. És a dir: tot sol, cara a cara, sense intermediaris, només amb el seu cos, la seva veu i la seva ment, sense decorats, ni efectes de so, amb sentit de l’humor, per intentar d’arribar fins al fons de la…qüestió.
I, segurament també, per fer un cant d’amor al teatre.
Català / 120 minuts / Comèdia dramàtica
Hamlet.01
Hamlet, acte primer. Una “stand-up tragedy”.
Hamlet, protagonista de la tragèdia més famosa de Shakespeare, es presentarà davant vostre, espectadores i espectadors del segle XXI, per a explicar, comentar, jugar i disseccionar de manera divertida i gamberra el primer acte de l’obra que duu el seu nom. Us n’oferirà una anàlisi peculiar de tots els personatges que hi surten, de les seves rèpliques i de les seves accions.
I ho farà ben bé com un comediant de Stand-up Comedy. És a dir: tot sol, cara a cara, sense intermediaris, només amb el seu cos, la seva veu i la seva ment, sense decorats, ni efectes de so, amb sentit de l’humor, per intentar d’arribar fins al fons de la…qüestió.
I, segurament també, per fer un cant d’amor al teatre.
Català / 120 minuts / Comèdia dramàtica
La casa sin Bernarda
Tot parteix d’una pregunta: és possible explicar la història de Lorca, que tant ens segueix fascinant, des d’un altre lloc, d’una manera que no sigui vinculada a l’Espanya més fosca? Podem parlar de la duresa que suposa la manca de llibertat des de la lluminositat i el desig per viure? La resposta la trobem en elles, les germanes Alba, que són les úniques protagonistes d’aquesta història. Angustias, Magdalena, Amelia, Martirio i Adela viuen en algun poble d’Espanya on no ha arribat el progrés i tracten de fer-se grans en un món on l’autoritat opressora no deixa lloc per als seus somnis. La casa sin Bernarda és una versió irònica i contemporània del clàssic de Lorca on les 5 germanes comparteixen un desig: sortir.
Espectacle programat dins del Festival Sona Flamenc.
Castellà / 70 minuts / Comèdia dramàtica
La casa sin Bernarda
Tot parteix d’una pregunta: és possible explicar la història de Lorca, que tant ens segueix fascinant, des d’un altre lloc, d’una manera que no sigui vinculada a l’Espanya més fosca? Podem parlar de la duresa que suposa la manca de llibertat des de la lluminositat i el desig per viure? La resposta la trobem en elles, les germanes Alba, que són les úniques protagonistes d’aquesta història. Angustias, Magdalena, Amelia, Martirio i Adela viuen en algun poble d’Espanya on no ha arribat el progrés i tracten de fer-se grans en un món on l’autoritat opressora no deixa lloc per als seus somnis. La casa sin Bernarda és una versió irònica i contemporània del clàssic de Lorca on les 5 germanes comparteixen un desig: sortir.
Espectacle programat dins del Festival Sona Flamenc.
Castellà / 70 minuts / Comèdia dramàtica
Una casa en la montaña
Una solitària casa enmig de la muntanya acull a dos homes del passat dels quals no coneixem res de res. Només una cosa sembla segura: un d’ells ha d’acabar amb l’altre. Però qui matarà a qui? Això dependrà de les seves decisions i les possibilitats són infinites. Una casa en la montaña fa explotar l’univers de l’expectativa convertint-se en una màquina en la qual qualsevol esdeveniment és possible. Cada decisió obre una porta d’entrada a la visibilització de diferents mons possibles que ressonen entre si. Aquesta casa alberga drama, poesia, ciència-ficció, filosofia, crim… i també a Wittgenstein. “Sigui el que sigui el que això signifiqui”.
Nota: aquest espectacle és per 20 persones.
Castellà / 90 minuts / Drama
Una casa en la montaña
Una solitària casa enmig de la muntanya acull a dos homes del passat dels quals no coneixem res de res. Només una cosa sembla segura: un d’ells ha d’acabar amb l’altre. Però qui matarà a qui? Això dependrà de les seves decisions i les possibilitats són infinites. Una casa en la montaña fa explotar l’univers de l’expectativa convertint-se en una màquina en la qual qualsevol esdeveniment és possible. Cada decisió obre una porta d’entrada a la visibilització de diferents mons possibles que ressonen entre si. Aquesta casa alberga drama, poesia, ciència-ficció, filosofia, crim… i també a Wittgenstein. “Sigui el que sigui el que això signifiqui”.
Nota: aquest espectacle és per 20 persones.
Castellà / 90 minuts / Drama
Una casa en la montaña
Una solitària casa enmig de la muntanya acull a dos homes del passat dels quals no coneixem res de res. Només una cosa sembla segura: un d’ells ha d’acabar amb l’altre. Però qui matarà a qui? Això dependrà de les seves decisions i les possibilitats són infinites. Una casa en la montaña fa explotar l’univers de l’expectativa convertint-se en una màquina en la qual qualsevol esdeveniment és possible. Cada decisió obre una porta d’entrada a la visibilització de diferents mons possibles que ressonen entre si. Aquesta casa alberga drama, poesia, ciència-ficció, filosofia, crim… i també a Wittgenstein. “Sigui el que sigui el que això signifiqui”.
Nota: aquest espectacle és per 20 persones.
Castellà / 90 minuts / Drama
Una casa en la montaña
Una solitària casa enmig de la muntanya acull a dos homes del passat dels quals no coneixem res de res. Només una cosa sembla segura: un d’ells ha d’acabar amb l’altre. Però qui matarà a qui? Això dependrà de les seves decisions i les possibilitats són infinites. Una casa en la montaña fa explotar l’univers de l’expectativa convertint-se en una màquina en la qual qualsevol esdeveniment és possible. Cada decisió obre una porta d’entrada a la visibilització de diferents mons possibles que ressonen entre si. Aquesta casa alberga drama, poesia, ciència-ficció, filosofia, crim… i també a Wittgenstein. “Sigui el que sigui el que això signifiqui”.
Nota: aquest espectacle és per 20 persones.
Castellà / 90 minuts / Drama
Yonquis del dinero
La companyia Pot de Plom proposem una nova experiència, un monòleg de Xavi Castillo titulat Yonquis del dinero, un joc teatral basat en el llibre de Sergi Castillo Prats, Yonquis del dinero: las diez grandes historias de la corrupción valenciana. Es tracta d’un gran fresc històric d’allò que s’ha viscut a València al llarg de 25 anys i un exercici de memòria històrica. Per a nosaltres, treballar amb el llibre encaixa perfectament en la nostra trajectòria com a companyia de teatre. Després d’haver fet un monòleg al voltant de la bíblia, ens trobem ara amb “la bíblia de la corrupció”: Marcos Benavent, Zaplana, Fabra, Blasco, Rita, Rus, Ortiz, Cuesta… estan tots!
Català / 110 minuts / Comèdia
Jajakadabra
Monòlegs d'humor barrejats amb sorprenents efectes de màgia i originals rutines de ventrilòquia es fusionen amb els objectius de riure i sorprendre. Un nou espectacle unipersonal interpretat per l’argentí Leo Bordigoni, on la ment viatja per a tornar a ser nens, els ulls ploren de riure i d'emoció. Un espectacle diferent que us transportarà a un estat d'alegria i sorpresa, allunyat dels fets quotidians.
Màgia / Castellà / 60 minuts
Stand-up comedy magic show
Juan Capilla és un creador d’efectes màgics reconegut a escala internacional, en aquest nou espectacle ofereix la seva visió de com viu la màgia i l’humor un il·lusionista del segle XXI. Una proposta avantguardista, amb situacions surrealistes, interacció amb el públic, comèdia i molta, molta màgia, provoquen un espectacle únic cada nit.
A més, com tots els bons trucs aquesta proposta amaga un rerefons emocional, un missatge camuflat a la recerca de la reflexió en els assistents.
En definitiva, una experiència plena de somriures, sorpresa i reflexions.
Màgia Castellà 60 minuts
¿Estamos programados?
Magno és un mentalista de prestigi internacional, com ho demostren els vint-i-tres premis que ha guanyat durant la seva trajectòria màgica. Ha actuat en diverses televisions d'Espanya i Sud-amèrica i és autor del llibre "La magia existe". Saps que el nostre cervell està programat per a despertar entre 5 i 10 minuts abans que soni el despertador? Però fins a quin punt estem programats? Aquest innovador espectacle de mentalisme et farà dubtar de la llibertat de les teves decisions.
Màgia / Castellà / 80 minuts
Que du bonheur (?)
Al ritme d'un metrònom una dona es desplaça repetint i transformant un seguit de gestos quotidians. Presonera d'un ritme implacable; en part imposat per la societat i en part, per la imatge que s'imposa ella a ella mateixa. La intèrpret emprèn una lluita obstinada, en un continu anar i tornar, jugant amb els clixés i allò grotesc fins a l’esgotament. La batalla desenfrenada a la qual es lliura es convertirà en la seva victòria final.
Direcció artística: Tomeu Vergès Intèrpret: Sandrine Maisonneuve Coreografia: Tomeu Vergès Instal·lació de l’espai i de les llums: Tomeu Vergès Vestuari: Laurence Caines Producció: Cia Man Drake x Tomeu Vergès Distribució: Magrana Escena
Dansa / Sense text / 30 minuts
Preu abonament pels tres espectacles del cicle de dansa (28, 29 i 30 d'abril): 30 €
Exhale, Indra Dance Company (Reus i Barcelona)
Exhale ens transporta a tota una col·lecció d’imatges de la vida quotidiana i com actuem davant d’ella així com amb les seves diferents perspectives. Un viatge per la consciència d’unicitat tot i saber que ens enfrontarem a un individualisme absolut. Ja que un mateix és el qui té l’última elecció, desig, sospir, alè.
Sense text / 25 minuts / Dansa
Preu abonament pels tres espectacles del cicle de dansa (28, 29 i 30 d'abril): 30 €
100 tempos. Al ritme de la vida! Cia. Vols (Reus)
Un espectacle que presenta un viatge al llarg del darrer segle, de 1920 a 2020, reflectint a través de la història dels personatges l’evolució de la dansa, la música, les llibertats i relacions interpersonals de la societat de cada temps. L’espectacle adapta cada moment històric als estils de dansa més emblemàtics i emergents de cada moment, amb coreografies que fusionen estils com jazz, claqué, body percussion, danses urbanes i comercial dance. 100 Tempos és un espectacle dirigit i apte per a tota mena de públic que, de ben segur que captarà a totes les generacions. Preparats per viatjar en el temps al ritme de la música?
Català / 75 minuts / Dansa
Preu abonament pels tres espectacles del cicle de dansa (28, 29 i 30 d'abril): 30 €
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Les coses excepcionals Sixto Paz i El Terrat (Barcelona)
Tens sis anys. La mare és a l’hospital. Ton pare diu que ha fet «una cosa estúpida». Li costa ser feliç. Així que comences a fer una llista de les coses excepcionals d’aquest món. Cadascuna de les coses que fan que la vida valgui la pena:
El gelat Les guerres d’aigua. Que et deixin quedar mirant la tele quan ja ha passat l’hora d’anar a dormir. El color groc. Les coses amb ratlles. Les muntanyes russes. La gent quan ensopega.
La deixes al seu coixí. Saps que l’ha llegit perquè te n’ha corregit l’ortografia. La llista no tarda en tenir vida pròpia. Una comèdia sobre allò que estem disposats a fer per la gent que estimem.
Espectacle programat dins del Festival Internacional de Dixieland.
Català / 80 minuts / Comèdia dramàtica
Ojos verdes. Miguel de Molina in Memoriam. La Barni Teatre (Barcelona)
Ojos Verdes és un viatge musical per la crònica d’Espanya a partir de la biografia de Miguel de Molina. Aquell que va pagar un preu molt alt per exigir-se viure amb autenticitat. Ojos Verdes és un crit contra la ignorància i el rebuig sistemàtic. Un viatge per la copla, la fiesta gitana, el cafetín árabe, Lorca, el sentío, el coraje, el duende, el quejío, la guerra, la llibertat, la gana, els artistes, els exiliats, els rojos, els nacionals, la ràdio…
Castellà / 100 minuts / Comèdia dramàtica. Cabaret.
Pongo. El ramat produccions (Barcelona)
Tres còmiques estimades i expertes en la improvisació presenten Pongo, una comèdia que porta més enllà el gènere de la improvisació teatral. L’espectacle parteix dels “pongos” que el públic porta al teatre. Objectes decoratius de dubtós gust o utilitat, presents a totes les cases, que amaguen centenars d’històries i anècdotes. Els objectes, triats a l’atzar, faran aparèixer desenes de personatges on, la Judit Martín i l’Alba Florejachs estiraran el fil per crear històries absolutament diferents, amb una posada en escena contemporània i sorprenent que es convertirà en un gran homenatge a tot allò inútil.
Nota: es prega al públic que porti un “pongo” a l’espectacle.
Català / 70 minuts / Comèdia
Pongo. El ramat produccions (Barcelona)
Tres còmiques estimades i expertes en la improvisació presenten Pongo, una comèdia que porta més enllà el gènere de la improvisació teatral. L’espectacle parteix dels “pongos” que el públic porta al teatre. Objectes decoratius de dubtós gust o utilitat, presents a totes les cases, que amaguen centenars d’històries i anècdotes. Els objectes, triats a l’atzar, faran aparèixer desenes de personatges on, la Judit Martín i l’Alba Florejachs estiraran el fil per crear històries absolutament diferents, amb una posada en escena contemporània i sorprenent que es convertirà en un gran homenatge a tot allò inútil.
Nota: es prega al públic que porti un “pongo” a l’espectacle.
Català / 70 minuts / Comèdia
Cosas que se olvidan fácilmente
L’any passat em vaig adonar que començava a tenir problemes de memòria. Vaig comprovar que la meva mare també patia buits importants. Cosas que se olvidan fácilmente és un espectacle fotogràfic que transforma els records i a l’igual que ho fa l’oblit, n’inventa de nous. Si haguessis de triar una fotografia de la teva vida, quina seria?
Nota: aquest espectacle és per 5 persones.
Castellà / 60 minuts / Drama
Creació, direcció i interpretació: Xavier Bobés
Vestuari: Antonio Rodríguez
Producció: Xavier Bobés i Festival TNT. Terrassa Noves Tendències
Col·laboració: L’Animal a l’Esquena
Agraïments: Xocolates i Bombons ecològics Gluki i a la Rellotgeria de Girona.
Xavier Bobés és artista resident de L’animal a l’esquena
en línia (entrades exhaurides)
Cosas que se olvidan fácilmente
L’any passat em vaig adonar que començava a tenir problemes de memòria. Vaig comprovar que la meva mare també patia buits importants. Cosas que se olvidan fácilmente és un espectacle fotogràfic que transforma els records i a l’igual que ho fa l’oblit, n’inventa de nous. Si haguessis de triar una fotografia de la teva vida, quina seria?
Nota: aquest espectacle és per 5 persones.
Castellà / 60 minuts / Drama
Creació, direcció i interpretació: Xavier Bobés
Vestuari: Antonio Rodríguez
Producció: Xavier Bobés i Festival TNT. Terrassa Noves Tendències
Col·laboració: L’Animal a l’Esquena
Agraïments: Xocolates i Bombons ecològics Gluki i a la Rellotgeria de Girona.
Xavier Bobés és artista resident de L’animal a l’esquena
en línia (entrades exhaurides)
Cosas que se olvidan fácilmente
L’any passat em vaig adonar que començava a tenir problemes de memòria. Vaig comprovar que la meva mare també patia buits importants. Cosas que se olvidan fácilmente és un espectacle fotogràfic que transforma els records i a l’igual que ho fa l’oblit, n’inventa de nous. Si haguessis de triar una fotografia de la teva vida, quina seria?
Nota: aquest espectacle és per 5 persones.
Castellà / 60 minuts / Drama
Creació, direcció i interpretació: Xavier Bobés
Vestuari: Antonio Rodríguez
Producció: Xavier Bobés i Festival TNT. Terrassa Noves Tendències
Col·laboració: L’Animal a l’Esquena
Agraïments: Xocolates i Bombons ecològics Gluki i a la Rellotgeria de Girona.
Xavier Bobés és artista resident de L’animal a l’esquena
en línia (entrades exhaurides)
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre
Tornaria a viure com si fos un llangardaix
A l’Àngels no li importa morir sola ni abans d’hora. No li importa morir atropellada o engegar-se un tret. L’Àngels està llesta per fotre el camp. Però només marxarà sabent que alguna cosa en ella és certa, que alguna part de la seva vida ha estat viscuda amb autenticitat. Un racó a la penombra; una actriu en decadència; una desconeguda; un poeta vergonyós. A fora plou. O ho sembla.
Català / Teatre