Esteu aquí: Inici Cultura i festes Agenda 2023 Temporada d’Arts escèniques de primavera El conte de Persèpolis. Cia. La Coja Dansa

El conte de Persèpolis. Cia. La Coja Dansa

Una història de ciència-ficció per a imaginar mons alternatius.

La nostra història comença quan tres xiquetes que viuen en diferents planetes troben el llibre de Persèpolis. La seva lectura els generarà preguntes sobre la situació de les dones en la història. A partir d’aquí, començaran un viatge per la història, l’espai i el temps que les portarà a trobar-se en un punt en comú.
Amb El conte de Persèpolis retem homenatge a les escriptores de ciència-ficció que amb les seves obres literàries han qüestionat des dels marges l’estatus de les dones i les seves constants pèrdues de drets. En aquesta proposta per a públic familiar, La Coja Dansa cuida fins a l’últim detall i ofereix un muntatge d’extraordinària bellesa, amb un ritme adequat per a les àvides mirades de la infància.

Edat recomanada: de 5 a 11 anys

El conte de Persèpolis. Cia. La Coja Dansa
Què
Activitats familiars, Dansa
Quan
30/04/2023 18:30 to 19:15
Programació
Cultura en família, Arts escèniques TGN Cultura
Localització
Preu
14 €
Venda d'entrades / Inscripcions

A partir del 15 de desembre a entrades.tarragona.cat

Organitzat per 
Ajuntament de Tarragona
Afegeix a la teva agenda...
Segells de reconeixement d'administració oberta