• Apps de l'Ajuntament de Tarragona
  • Apps de l'Ajuntament de Tarragona
  • Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Facebook de Tarragona Cultura
  • Twitter de Tarragona Cultura
  • You Tube de Tarragona Cultura
  • Instagram de Tarragona Cultura
  • Flickr de Tarragona Cultura
Esteu aquí: Inici Cultura i festes Teatre, dansa i música Teatres de Tarragona Programació actual Espectacles Temporada

Espectacles de la Temporada

Tots els detalls sobre els espectacles programats

El Trencanous

Què
Dansa
Quan i on
27/12/2020 18:00 a 19:00
Preu
19 €
Venda d'entrades

A partir del 27 d'octubre a tarracoticket i a les taquilles del Teatre Tarragona

Organitzat per
Ajuntament de Tarragona
  • Artemis Dansa
  • Coreografia: Rady Miniakhmetov, Artemis Plaja, Ana Sempere i Àfrica Aguilar (professors del centre de grau professional Artemis Dansa)
  • Direcció: Artemis Plaja
  • Ballarins principals: Rady Miniakhmetov, Orión Pico Plaja
  • Resta de ballarins: alumnes del centre de grau professional Artemis Dansa

 

Txaikovski narra el somni de la Clara durant la Nit de Nadal, en què rep un trencanous de joguina. Després de cobrar vida i derrotar el rei dels ratolins en una dura batalla, la porta a un regne màgic poblat per ninots que també estan vius, on la Clara i el príncep Trencanous ballen fins que la nena es desperta.

Un espectacle visual que combina la dificultat de la dansa clàssica, l'esperit creatiu de la dansa contemporània i la força de la dansa espanyola. Els alumnes del grau professional de l'escola Artemis Dansa tenen la possibilitat de seguir creixent, dalt de l'escenari, en l'exigent i apassionant món de la dansa. Una experiència molt enriquidora tant per als ballarins com per al públic!

Alícia al país de les meravelles (cia. Viu el teatre) Teatre musical

Què
Activitats familiars, Teatre
Quan i on
24/01/2021 12:00 a 13:00
Preu
8 €
Venda d'entrades

A partir del 27 d'octubre a tarracoticket i taquilles Teatre Tarragona

Organitzat per
Ajuntament de Tarragona

Edat recomanada: Per a tots els públics, en especial nens i nenes d’entre 5 i 12 anys

Comèdia musical sobre l’ús coherent del mòbil entre els infants, basada en una versió lliure del clàssic de Lewis Carroll. Un muntatge rabiosament contemporani que integra un sorprenent llenguatge audiovisual per parlar de tu a tu amb les noves generacions. Alícia convida a reflexionar al voltant dels canvis comunicatius que genera la tecnologia en les famílies.

El dia que l’Alícia fa deu anys, li regalen el primer mòbil. El conill blanc, però, l’hi roba i ella haurà de recórrer el país de les meravelles fins arribar al palau dels mòbils per recuperar-lo. Ho aconseguirà? Amb aquest viatge, l’Alícia s’adona que no pot viure com fins ara, que enganxada al mòbil es perd el valor de la comunicació amb les persones que l’envolten.

Compartiu la vostra experiència de l’espectacle amb:

#AliciaMeravellesMusical
#AliciaenelPaisdelosMoviles
#Aliceaupaysdesmobiles
#Aliceinmobileland

La nena dels pardals (cia. Teatre al detall i La Tresca i la Verdesca)

Què
Activitats familiars, Música, Teatre
Quan i on
21/02/2021 a 12:00 a
21/03/2021 a 13:00
Preu
8 €
Venda d'entrades

A partir del 27 d'octubre a tarracoticket i taquilles Teatre Tarragona

Organitzat per
Ajuntament de Tarragona

Edat recomanada: Per a tots els públics, en especial nens i nenes d’entre 5 i 12 anys          

Un espectacle musical basat en fets reals sobre la llibertat i la valentia dels petits herois. Un espectacle poètic i emocionant sobre els petits herois quotidians, sobre el respecte a la vida i la saviesa innata dels nens.  Un espectacle amb música en directe de La Tresca i la Verdesca.

Quan el Gran Timoner ordena exterminar els pardals del país perquè es mengen el gra, una nena anomenada Ming Li, decideix portar-li la contrària i seguir les directrius del seu cor.
Basat en un fet històric. El 1958 Mao Zedong va declarar la guerra als pardals i va provocar que aquests ocells pràcticament s’extingissin de la Xina. Les conseqüències van ser devastadores: no hi havia ocells que es mengessin els insectes i les plagues van arrasar les collites, això va provocar la mort per fam d’entre 30 i 40 milions de xinesos.

Durada: 60 minuts

Premis:                                                                                                                              Guanyador del PREMI DE LA CRÍTICA 2017 (al Millor espectacle per a públic familiar). Guanyador del PREMI ENDERROCK DE LA CRÍTICA 2018 (al Millor disc infantil i familiar). Guanyador del PREMI DEL PÚBLIC DE LA MOSTRA D'IGUALADA 2018 (al Millor espectacle). Guanyador del PREMI BUTACA 2018 (al Millor espectacle per a públic familiar).

Desperta bruixeta (cia.La Tafanera)

Què
Activitats familiars, Teatre
Quan i on
21/03/2021 12:00 a 12:45
Preu
8 €
Venda d'entrades

A partir del 27 d'octubre a tarracoticket i taquilles Teatre Tarragona

Organitzat per
Ajuntament de Tarragona

Edat recomanada +3 als 6 anys

Un espectacle ple de cançons, fresc, proper, imaginatiu i molt divertit. Una acurada producció d´una de les dramaturgues més importants de l´actual teatre català que parla de la realització dels somnis, de la confiança en un mateix…

La bruixeta i el seu amic gripau estan dormint al bosc, de sobte el gall canta i la bruixeta Matea s’adona que s´ha dormit durant la gran reunió per triar les bruixes de veritat. Com pot haver-se adormit el dia més important de la seva vida i haver perdut l´oportunitat de demostrar les habilitats i encanteris que ha estat preparant durant tant de temps? Però no patiu, perquè en Cornèlius, el bruixot protector, li donarà una segona oportunitat: la Matea haurà de superar tres proves. Ho aconseguirà? Qui l'ajudarà?

Kl´aa, la teva cançó (cia. Inspira teatre) Teatre visual i música

Què
Activitats familiars, Música, Teatre
Quan i on
18/04/2021 10:30 a 11:20
Preu
8 €
Venda d'entrades

A partir del 27 d'octubre a tarracoticket i taquilles Teatre Tarragona

Organitzat per
Ajuntament de Tarragona

Edat recomanada: +0 als 5 anys 

Una experiència visual i sonora a través de la veu per a nadons i les seves famílies.
Un viatge musical de l’infant en la descoberta del món.                                                     

Poc a poc surto del niu, on soc? Qui soc? Amb cada so i amb cada pas em vaig fent més jo, em vaig construint i alhora puc mirar-te més a tu i als altres. Amb la brúixola de la curiositat em vaig allunyant de casa per descobrir nous indrets, noves aventures i fer el meu camí, la meva cançó. La cançó que em fa ser qui soc.

Durada: 35 min(espectacle) + 15 min (interacció amb el públic)
Premis: Guanyador del PREMI FETEN 2020 (al Millor espectacle per la petita infància).

 

 

Kl´aa, la teva cançó (cia. Inspira teatre) Teatre visual i música

Què
Activitats familiars, Música, Teatre
Quan i on
18/04/2021 12:00 a 12:50
Preu
8 €
Venda d'entrades

A partir del 27 d'octubre a tarracoticket i taquilles Teatre Tarragona

Organitzat per
Ajuntament de Tarragona

Edat recomanada: +0 als 5 anys 

Una experiència visual i sonora a través de la veu per a nadons i les seves famílies.
Un viatge musical de l’infant en la descoberta del món.                                                     

Poc a poc surto del niu, on soc? Qui soc? Amb cada so i amb cada pas em vaig fent més jo, em vaig construint i alhora puc mirar-te més a tu i als altres. Amb la brúixola de la curiositat em vaig allunyant de casa per descobrir nous indrets, noves aventures i fer el meu camí, la meva cançó. La cançó que em fa ser qui soc.

Durada: 35 min(espectacle) + 15 min (interacció amb el públic)
Premis: Guanyador del PREMI FETEN 2020 (al Millor espectacle per la petita infància).

Adéu Peter Pan -Titelles

Què
Activitats familiars, Teatre
Quan i on
23/05/2021 12:00 a 13:00
Preu
8 €
Venda d'entrades

A partir del 27 d'octubre a tarracoticket i taquilles Teatre Tarragona

Organitzat per
Ajuntament de Tarragona

A la Maria, una nena amb molta imaginació, li encanten els contes, històries i aventures que li explica el seu avi, amb qui passa totes les tardes jugant a ser Peter Pan.

Però de sobte, una nit, els nens perduts s'enduran la Maria de la seva habitació cap al País de
Mai Més. Aleshores, les aventures les viurà en primera persona. Els pirates, la campaneta, els
indis i tot l'imaginari que va escriure en James Matthew Barrie passaran a formar part de la seva realitat.

Una història molt tendra on es plasma una realitat actual: el vincle entre els infants i els seus avis, i a més, la manera com els pares gestionen aquestes noves relacions familiars.

Comparteix