Esteu aquí: Inici Activació Econòmica, Treball i Comerç Notícies Notícies 2013 Finalitza el curs de neuromarketing i neurovendes

Finalitza el curs de neuromarketing i neurovendes

« Gener 2020 »
Gener
DlDtDcDjDvDsDg
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Finalitza el curs de neuromarketing i neurovendes

La formació comercial s’ha realitzat al llarg del mes d’octubre a l’Espai Turisme (Carrer Major, 39) i ha permès que el comerciant de Tarragona conegui alguns dels secrets i principis del neuromarketing i la neurovenda.
24/10/2013

 

FI CURS NEUROMARKETING.01

 

El consumidor no sempre és un “homus economicus”: un ser racional que compra fonamentalment o exclusivament pel preu, la qualitat o el bon gust. En el seu comportament de compra influeixen també i de forma significativa, factors “ocults” que tenen a veure amb les seves experiències vitals, les sensacions i el seu subconscient.

El neuromarketing ens apropa a aquesta realitat, com ens ho ha demostrat el formador Óscar Peón, de la consultora Optim Training.

Amb la gran similitud d’oferta comercial, marcar la diferència pot ser clau per aconseguir ser més competitiu.

El neuromarketing ens permet conèixer les virtuts de l’actitud proactiva, positiva i el poder del somriure com a motor del canvi, fins i tot en mans de qui atent en un establiment comercial. Si menys no, tots agraïm que ens atenguin amb un somriure a la cara i una predisposició positiva a resoldre les nostres necessitats.

De vegades, els detalls més senzills són els que malauradament descuidem en el nostre negoci, en detriment d’un bon servei.

 

FI CURS NEUROMARKETING.02

 

Al curs s’ha explicat de la importància que té en els establiments comercials factors com la il·luminació, els colors, l’aparador, la col·locació dels productes, el mix d’oferta, les olors, la possibilitat de provar els productes, poder-los tocar, i molts altres detalls, que són claus per a què l’experiència de compra sigui més atractiva pel client. I que en definitiva, redundi en un increment de les nostres vendes.

Tenir-ho en compte al nostre negoci, repensar el que sempre hem fet de la mateixa manera, és una forma d’estimular el canvi i la millora del nostre comerç.

El curs ha estat molt ben rebut pels participants i l’aplicació pràctica als comerços d’algunes de les propostes que s’han anat explicant, de ben segur que les podrem gaudir els consumidors de Tarragona ben aviat.

 

Comparteix

© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1
43003 Tarragona - Tel. 977 296 100 - ajuntament@tarragona.cat