Esteu aquí: Inici Comerç Notícies Notícies 2014 El pont del 15 d'agost assoleix el 100% d'ocupació en càmpings i hotels a la ciutat de Tarragona

El pont del 15 d'agost assoleix el 100% d'ocupació en càmpings i hotels a la ciutat de Tarragona

El pont del 15 d'agost assoleix el 100% d'ocupació en càmpings i hotels a la ciutat de Tarragona

Patrícia Anton, regidora de Turisme, valora molt positivament aquestes dades.
El pont del 15 d'agost assoleix el 100% d'ocupació en càmpings i hotels a la ciutat de Tarragona Càmping Prades Park a Tarragona
18/08/2014

El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, després d’obtenir els resultats d’ocupació durant el Pont del 15 d’agost, els valora molt positivament pel fet que s’ha assolit un 100% tant en l’ocupació als càmpings com als hotels.

En concret, i pel que fa als càmpings, s’ha aconseguit el 100% d’ocupació en bungalows, mentre s’ha arribat a un 85% de parcel·les. Pel que fa a l’ocupació hotelera a Tarragona, s’ha arribat al màxim, és a dir un 100%. Una xifra que consolida el mercat francès com el de més pes a la ciutat de Tarragona.

Referent a l’atenció al públic en les Oficines de Turisme municipals, s’ha detectat un increment respecte al mateix període de l’any passat del 2% del mercat nacional, mentre que l’internacional es manté. En aquest sentit, el mercat amb més representació ha estat el francès, amb 1.917 consultes als punts d’informació de turisme, seguit dels turistes russos amb 950 consultes, els britànics amb 310 i, en quarta posició, els italians, amb 248. Pel que fa al mercat nacional, el català ha estat el més nombrós, amb 1.262 consultes, seguit de turistes provinents de Madrid amb 284 consultes, Euskadi amb 254 i Aragó amb 228.

La regidora de Turisme, Patrícia Anton, valora molt positivament aquestes dades “perquè demostren que els turistes consoliden la nostra ciutat com a destí preferent en les seves vacances. I això –destaca Anton– és el resultat de la bona feina del sector privat i els productes que hem consolidat des del Patronat de Turisme per donar una oferta de qualitat i que combina història i tradició, com són Tarragona Ciutat de Castells i Història Viva”. Més de 3.000 persones han participat des de 2013 al programa d’Història Viva, mentre que 200 han estat les que han gaudit enguany del Tarragona Ciutat de Castells.

Segells de reconeixement d'administració oberta