Esteu aquí: Inici Comerç Notícies Notícies 2014 Turisme presenta la Tercera Edició del Tarragona Family Week

Turisme presenta la Tercera Edició del Tarragona Family Week

Turisme presenta la Tercera Edició del Tarragona Family Week

Aquesta campanya de promoció turística començarà el divendres 11 d’abril i finalitzarà el dijous 17 d’abril
Turisme presenta la Tercera Edició del Tarragona Family Week Foto Mauri: La regidora de Comerç i Turisme i Presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patrícia Anton amb president de l’Associació de Càmpings de Tarragona, Joan Anton i el representant de l’Associació d’Hotels de Tarragona, Albert Pedrol.
27/03/2014

 

Després de l'èxit assolit els dos anys anteriors, enguany arriba la tercera edició de la campanya Tarragona Family Week, organitzada pel Patronat Municipal de Turisme.

Aquesta campanya de promoció turística se celebrarà durant la Setmana Santa, de l'11 al 17 d'abril, oferint a les famílies participants la possibilitat de conèixer i gaudir de Tarragona amb un conjunt d'avantatges especials.

Els usuaris de la promoció Tarragona Family Week, que solen ser turistes de proximitat amb origen al País basc, Aragó, Lleida, Barcelona i Sabadell, entre d'altres, disposaran durant aquests dies d'una polsera identificativa que els permetrà gaudir amb la seva família dels avantatges de la promoció amb els diferents agents adherits i que són:

  • Allotjament a preus molt interessants en els hotels i càmpings de Tarragona adherits a la campanya.
  • Entrades gratuïtes per a famílies, als museus i monuments gestionats per l’Ajuntament.
  • Descomptes per a famílies per visitar altres recintes d’interès.
  • Activitats especials per les famílies per gaudir del Patrimoni de la ciutat.
  • Preus tancats amb menús especials per dinar i sopar en família als restaurants de Tarragona adherits a la campanya.
  • Descomptes al teixit comercial de la ciutat.


“S’ha de reconèixer que la Family Week és possible gràcies a la implicació del sector que treballa de forma continuada amb complicitat amb l’administració municipal” afirma Patrícia Anton, Consellera de Comerç i Turisme de Tarragona.

1.- Descomptes en hotels i càmpings adherits a la campanya

La polsera identificativa es lliurarà als diferents establiments hotelers i càmpings de la campanya, els quals oferiran els següents avantatges als seus clients:

  • Hotels de 4*: règim d’allotjament per a 2 adults i 2 nens, preu per habitació/dia 50 € (IVA inclòs). No inclou l’esmorzar.
  • Hotels de 3* i inferiors: règim d'allotjament i esmorzar per a 2 adults i 2 nens, preu per habitació/dia 50 € (IVA inclòs). Inclou l’esmorzar.
  • Càmpings: règim d’allotjament en bungalous i esmorzar per a 2 adults i 2 nens, preu per bungalou/dia 50 € IVA inclòs. Els càmpings oferiran l’esmorzar al seu restaurant o bé se’ls prepararà un pícnic.


Molt important: Aquest preu, 50 € IVA inclòs, és el preu de l'oferta tant si són 2 adults i 2 nens, com si són 2 adults i un nen, o 2 adults només. La resta de possibilitats, s'hauran de consultar particularment a cada establiment. Les reserves es faran directament als diferents establiments i sota disponibilitat dels mateixos. Les dates de la campanya inclouen l'entrada l'11 d’abril i la sortida el 17 d’abril. No hi ha cap mínim de reserves, l'oferta és per dia/nit i els dies que es vulgui durant aquest període.

2.- Visites al Patrimoni de la ciutat

La polsera també donarà dret a l’entrada gratuïta als diferents museus i monuments municipals: Maqueta Tarracoromana, Passeig Arqueològic, Pretori-Circ romà, Amfiteatre, Fòrum, Casa Museu Castellarnau i Casa Canals. El recinte de la Catedral oferirà tarifa plana per a famílies, 6 € per visitar la Catedral + Claustre + Museu Diocesà.

També s'ofereix a tots els usuaris d’aquesta campanya una sèrie d’activitats especials amb les quals podran gaudir del Patrimoni de la ciutat amb tota la família. Aquestes activitats seran gratuïtes presentant la polsera identificativa de la campanya. Es contempla la possibilitat que les persones que no facin la promoció puguin gaudir d’aquestes activitats especials pagant una tarifa de 3 €.

Tots els nens i nenes del Club dels Tarraconins també disposaran de descomptes per a les visites als monuments.

3.- Descomptes a restaurants i comerços

Els restaurants adherits a aquesta campanya ofereixen menús tancats per adults de 15 € i per menors de 12 anys de 8 €, consistents en dos plats, postres, beguda i IVA inclòs, i que estarà disponible durant les dates de la promoció (11-17 d’abril). Aquests menús seran vàlids tant a migdia com a la nit.

4.- Descomptes al teixit comercial de la ciutat

També s’ofereix la possibilitat de gaudir d’atractius descomptes en els comerços adscrits a aquesta promoció, tot presentant la polsera identificativa.

Tota la informació referent a aquesta campanya, la trobareu aviat a la pàgina web www.tarragonaturisme.cat/familyweek així com el llistat de tots els agents implicats en aquesta campanya.

Tots els establiments adherits tindran un cartell distintiu de la campanya i rebran fulletons informatius dels serveis que aquesta ofereix, així com les polseres identificatives en el cas dels establiments hotelers i càmpings.

Les entitats que encapçalen l’organització d’aquesta campanya són l’Associació d’Hotels de Tarragona, l’Agrupació de Càmpings de Tarragona Ciutat, l’Associació de Comerciants La Via T, l’ACPA (Associació de Comerciants de la Part Alta) i el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona.

Segells de reconeixement d'administració oberta