Esteu aquí: Inici Actualitat Notícies 2013 Entrevista a Núria Bresó, fundadora i propietària de NurCOM empresa ubicada al Viver d’Empreses Pau Delcòs de Tarragona

Entrevista a Núria Bresó, fundadora i propietària de NurCOM empresa ubicada al Viver d’Empreses Pau Delcòs de Tarragona

Entrevista a Núria Bresó, fundadora i propietària de NurCOM empresa ubicada al Viver d’Empreses Pau Delcòs de Tarragona

Núria Bresó és la fundadora i propietària de NurCOM, una empresa de recent creació que es dedica a la Comunicació estratègica d’empreses de diferents sectors d’activitat, amb l’objectiu d’oferir els seus serveis integrals com a departament extern i sota una política de preus de tendència lowcost, en una conjuntura complicada.
28/01/2013

 

Núria Bresó va cursar la llicenciatura de Periodisme i posteriorment va realitzar estudis de postgrau en Comunicació de Moda i Tendències. Ha treballat com a redactora, relacions públiques i executiva de comptes realitzant diferents tasques de comunicació corporativa en agències de comunicació i en empresa. Ha desenvolupat la seva trajectòria professional en diferents àmbits de la professió, des del gabinet de premsa, estratègies de màrqueting i comercials, publicitat o disseny gràfic, entre d’altres, i en sectors molt diversos com pot ser consultoria, el gran consum, la salut, la indústria, la moda, l’arquitectura, l’art ... fins que va decidir posar en marxa el seu propi negoci.

Quin servei ofereix principalment NurCOM?

NurCOM és una consultoria integral que ofereix un ampli ventall de serveis en comunicació corporativa, tant per pimes com per grans companyies amb projecció internacional. Oferim la realització i execució de tasques que van des de la creació de plans de comunicació fins a la seva implantació en gabinet de premsa, organització d’esdeveniments, disseny gràfic, publicitat o la creació i gestió de xarxes socials, entre d’altres.

Com va sorgir la idea de crear la teva empresa?

Fa anys que la meva il·lusió era tenir el meu propi negoci. Però fins que no vaig considerar que havia assolit la suficient maduresa i experiència professional necessària per fer-ho no em vaig llençar. És cert que és un moment dur, però amb persistència i ganes de treballar i, sobretot, amb uns objectius molt sòlids moltes de les teves metes són assolibles.

Quins obstacles ha trobat al començament de l’activitat?

Crear una empresa no és una tasca fàcil. Has d’aprendre constantment per poder veure la llum del teu projecte. D’obstacles n’hi han molts, des d’aconseguir finançament fins a la posada en marxa en un moment de crisi econòmica. No trobes subvencions ni ajuts actualment. Però si creus en tu mateix i vols tirar endavant, les ganes, la il·lusió i l’esforç fan que el trajecte sigui més planer.

De què depèn l’èxit de NurCOM?

Principalment, l’èxit de tota empresa ha der ser la satisfacció dels seus clients amb els resultats del treball realitzat. Oferim serveis de comunicació a preus raonables. El nostre sector és un dels més perjudicats actualment, retallades, expedients... però les empreses continuen necessitant accions de comunicació per aconseguir una imatge sòlida i consolidar-se com a referent en els seus sectors, sense que per això hagin de fer despeses desorbitades.

Teniu pàgina web? En el context actual creieu que les TIC i les xarxes socials tenen un paper fonamental en el desenvolupament de la vostra activitat?

Sí, és imprescindible. Si no estàs a la xarxa no existeixes. S’ha engegat l’empresa amb l’estrena de la pàgina web www.nurcom.es. Actualment, hi ha una necessitat obvia d’estar a Internet i utilitzar totes les xarxes socials possibles Linkedin, Twitter, Facebook, entre d’altres, com a canal de comunicació amb la societat i amb possibles o actuals clients. D’aquesta manera aconsegueixes una retroalimentació de continguts i un contacte més instantani amb els internautes. De fet, la creació i gestió de continguts al món 3.0 (interacció amb l’usuari) és un dels serveis que ofereix NurCOM als seus clients.

Com veu el futur de l’empresa a llarg termini? Té prevista la contractació de personal?

L’objectiu es poder créixer i consolidar-nos a la ciutat. Amb un volum de feina constant s’haurà d’incrementar el personal sense cap mena de dubte.

Què recomanaries a les persones que estiguin pensant en posar en marxa el seu propi negoci?

Sobretot que tinguin una idea d’empresa molt clara i estar disposats a treballar dia i nit per aconseguir els seus objectius. El camí no és fàcil però no han de tenir por. Poden haver moments d’incertesa, però amb esforç i dedicació pots aconseguir les teves metes empresarials.

L’Ajuntament de Tarragona amb el Viver Pau Delclòs l’ha ajudat en el seu procés d’emprenedoria?

L’Ajuntament de Tarragona, i concretament el servei d’assessorament del Viver d’Empreses Pau Delclòs, van estar al meu costat durant la realització del pla d’empresa. Em van facilitar el camí per tirar endavant amb la meva idea de comunicació low cost i em van donar suport tant en aspectes financers com amb els del dia a dia d’una empresa. Estic molt agraïda a la Valle Mellado i a la Soledad Rubio pel seu ajut incondicional.

Comparteix

© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1
43003 Tarragona - Tel. 977 296 100 - ajuntament@tarragona.cat