Esteu aquí: Inici Habitatge Formulari Servei municipal d'Habitatge

Formulari Servei municipal d'Habitatge

Formulari Servei municipal d'Habitatge

L’habitatge és important a la vida de les persones, perquè és la nostra llar, el lloc on desenvolupem el nostre dia a dia i ens relacionem amb la família i amics. Cada cop són més persones les que viuen de lloguer i volen conèixer quins són els seus drets i deures per poder relacionar-se amb el propietari.

Preguntes com:

  • quan de temps tinc dret a estar a l’habitatge?
  • qui paga la reparació de la rentadora?
  • puc fer obres a l’habitatge?
  • el propietari pot vendre el pis?
  • ...

Aquests i molt altres dubtes ens envaeixen i moltes vegades no sabem a qui preguntar. Per això us proposem poder assistir a una xerrada que s’adapti a les vostres inquietuds i neguits en torn l’habitatge.

Explica’ns quins temes us preocupen, perquè des del Servei Municipal de l’Habitatge intentarem donar resposta i apropar aquesta informació als ciutadans.

 

DADES PERSONALS I DE CONTACTE 
Nom i cognoms de la persona interessada
Telèfon de contacte de la persona interessada
Correu electrònic de la persona interessada
Indiqueu la zona de residència de la persona interessada
 

 

T'INTERESSA SABER MÉS SOBRE EL LLOGUER D'HABITATGES? 
Qui ha de reparar els electrodomèstics, la durada mínima del teu contracte de lloguer, ...
En aquest espai pots indicar altres temes sobre habitatge que siguin del teu interès.

 

CONSENTIMENT I DEURE D’INFORMAR ALS INTERESSATS SOBRE PROTECCIÓ DE DADES.

He estat informat que aquesta entitat tractarà i guardarà les dades aportades en la instància i en la documentació que l’acompanya per a la realització d’actuacions administratives.

Informació bàsica sobre protecció de dades

  • Responsable: Ajuntament de Tarragona.
  • Finalitat: Tramitar procediments i actuacions administratives. 
  • Legitimació: Compliment d’una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics atorgats a aquesta entitat.
  • Destinataris: Es cediran dades, si escau, a altres administracions públiques i als encarregats del tractament de les dades.
  • No hi ha previsió de transferències a tercers països.
  • Drets: Accés, limitació, rectificació, oposició, portabilitat i supressió. Es podran exercir mitjançant sol·licitud corresponent en aquesta mateixa entitat.
  • Conservació de les dades: Emmagatzemem les dades durant el temps necessari per poder complir amb les obligacions legals que encomana la normativa administrativa, i sempre, complint almenys amb el temps mínim de conservació de la informació.
  • Serà aplicable el que es disposa en la normativa d’arxius i documentació.

 

Segells de reconeixement d'administració oberta