Enguany la 31a edició es dedica a les malalties cardiovasculars, principal causa de mort als països desenvolupats i un dels problemes actuals de salut pública més rellevants.
9.45 h Placeta del Tinglado 1 - Actuació del Griu. Amb aquest acte es donarà el tret de sortida de la cursa solidària per La Marató de TV3. Hi col·labora: Associació de Veïns de la Vall de l’Arrabassada i Músics.
10 h Moll de Costa - Sortida de l’11a Cursa solidària per La Marató de TV3. Cursa i caminada per la salut cardiovascular. Ho organitza C. Athletic Track i Atheltic Event.
11 h Serrallo - Cercavila de La Tiona. L’Associació de Veïns del Serrallo us convida a la cercavila del seu
element més tradicional amb els Gegants del Serrallo.
element més tradicional amb els Gegants del Serrallo.
11 h Moll de Costa, dàrsena - Exhibició de rem. Hi col·labora Reial Club Nàutic de Tarragona (RCNT).
13 h Pèrgola del Serrallo - Concert vermut i fideuà solidària amb la participació dels gegants i nanos del Serrallo. Ho organitza: Ass. de Veïns del Serrallo.
Més informació sobre aquest esdeveniment…
Què
Activitats familiars, Cultura popular i festes, Esports
Quan
18/12/2022
09:00
to
23:00
Programació
Nadal
Localització
Preu
Gratuït
Organitzat per
Port de Tarragona