Un passatge del terror conspiranoic i satànic
El passatge, titulat "Expediente: Universidad Laboral", barreja fets històrics de la història real del Campus Educatiu de Tarragona amb l'esoterisme nazi, el culte a l'anticrist i contactes paranormals. L'entrada, que costa 1 euro de donació i es podrà obtenir a la mateixa entrada, és oberta per a tothom qui vulgui recórrer els passadissos i sales del centre, envoltats de misteri i terror, per descobrir els secrets que s'amaguen en les nostres parets.
El STO Solc ha preparat un passatge del terror molt original que es durà a terme d'11:30 a 13:30 els dies 30 i 31 de novembre de 2023 a les seves instal·lacions dins el Campus Educatiu de Tarragona. Els personatges i les escenes han estat creades per persones amb discapacitat intel·lectual de l'entitat i els seus educadors demostrant que el nostre col·lectiu pot dur a terme projectes culturals i artístics de qualitat.
Un vídeo promocional inquietant
Aquest cop el STO Solc ha acompanyat el passatge del terror d'un vídeo promocional inquietant a l'estil de les teories conspiranoiques de Cuarto Milenio. El vídeo, que es pot trobar a YouTube sota el nom de Expediente: Universidad Laboral i a la plana del centre www.stosolc.cat, mostra imatges històriques de la inauguració de la Laboral extretes del NODO amb una narració conspiranoica que planteja teories inquietants sobre els orígens del Campus i les seves relacions amb l'anticrist i suposats fenòmens paranormals. Aquest vídeo ha generat molta expectació entre els estudiants dels instituts del Campus que esperen viure una experiència terrorífica i inoblidable.