Esteu aquí: Inici La ciutat Notícies Notícies 2021 Tarragona Turisme intensifica les trobades professionals per preparar la temporada turística

Tarragona Turisme intensifica les trobades professionals per preparar la temporada turística

Tarragona Turisme intensifica les trobades professionals per preparar la temporada turística

El Patronat Municipal de Turisme participa a diferents esdeveniments virtuals i presencials durant els mesos de març i abril
Tarragona Turisme intensifica les trobades professionals per preparar la temporada turística Imatge de l’estand de la Costa Daurada a la fira MITT de Moscou. Foto: Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.
23/03/2021

Durant els mesos de març i abril, Tarragona Turisme està intensificant l’agenda de contactes professionals a través de fires i esdeveniments, tant virtuals com presencials, per tal de preparar la propera temporada turística.

Així, en el marc del protocol d’actuació per a la promoció de turisme de creuers amb l’Autoritat Portuària i altres entitats vinculades al sector turístic de Tarragona, el Patronat Municipal de Turisme ha estat present, el 8 i 9 de març, al Seatrade Cruise Virtual Expedition, fira virtual en què es va participar a través de Puertos del Estado; i el 16 de març, al CLIA Port & Destination Virtual Exchange, un workshop també virtual business to business amb els principals operadors de creuers promogut per l’Associació Internacional de Línies de Creuers (CLIA), l’organització comercial de la indústria de creuers més gran del món.

D’altra banda, a través del conveni de participació conjunta al programa de fires del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Tarragona ha estat present de forma presencial a la fira MITT de Moscou del 16 al 18 de març i participarà a la fira UIT de Kiev, que serà també presencial, del 12 al 14 d’abril.

Pel que fa als grups de ciutats dels quals Tarragona forma part, la ciutat també ha estat present com a visitant professional i amb el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat a fira la ITB Berlín, realitzada en format telemàtic del 9 al 12 de març.

Treball amb la Xarxa de Ciutats AVE

Dins de les accions promocionals acordades amb la Xarxa de Ciutats AVE en la darrera reunió tècnica del mes de març, s’està treballant en una campanya d'opis a les estacions per promoure els viatges a les 33 destinacions integrants i en una campanya de comercialització dels productes turístics de les ciutats, entre elles Tarragona, que aniran coordinats a través de la plataforma avexperience.es. També s’està treballant per traslladar a Renfe peticions com ara l’augment en les freqüències de trens entre ciutats, estadístiques de pujades i baixades de passatgers a les estacions, més antelació en la venda de bitllets de tren, comercialització de tren+hotel+experiència, preus especials als bitllets, etc.

Segells de reconeixement d'administració oberta