• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Comunicació i participació e-Butlletins

Presentació e-Butlletins

L'Ajuntament de Tarragona edita butlletins electrònics als quals us podeu subscriure. Si esteu interessats en l'actualitat de la ciutat, podeu rebre gratuïtament informació sobre diferents àrees al vostre correu electrònic. Quina àrea us interessa?

@ObservatoriSocial

El butlletí de l'Observatori Social de Tarragona informa setmanalment de les novetats relacionades amb la inclusió i la cohesió social a la nostra ciutat.

@Infojove

El butlletí Infojove permet estar al dia de totes les novetats adreçades a aquest col·lectiu i les activitats que es desenvolupen a l'Espai Jove Kesse, l’Oficina Jove del Tarragonès i l’Espai Jove La Palmera.

@Tarraconins

Si sou socis del Club dels Tarraconins no podeu deixar de rebre el seu butlletí, que us mantindrà informats en tot moment de les novetats del club.

@Casa de les Lletres

El butlletí de la Casa de les Lletres és el lloc on trobar tota l'actualitat informativa sobre el món de la literatura a Tarragona, ja siguin persones lectores o escriptores.

@Mobilitat

El butlletí de Mobilitat us mantindrà informats de totes les novetats sobre aparcaments, autobusos, afectacions de trànsit, etc.

@Llegat 2018

El Butlletí Llegat 2018 us mantindrà al corrent dels projectes que es desenvolupen associats a la celebració dels Jocs Mediterranis.

Segell Infoparticipa 2014 Tarragona 2018 Tarragona Patrimoni Mundial