• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Comunicació i participació Gabinet de premsa

ATENCIÓ ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ

El Gabinet de Premsa és el departament de l’Ajuntament de Tarragona que s’encarrega de donar a conèixer l’activitat del consistori a través dels mitjans de comunicació. El Gabinet es fa càrrec de l’elaboració de notes de premsa, la celebració de convocatòries de premsa, l’elaboració de continguts de difusió externa, així com la relació entre l’alcalde i els regidors amb els mitjans de comunicació.

Les notes de premsa del Gabinet nodreixen la secció de notícies del web de l'Ajuntament, a través de la qual podeu informar-vos sobre les activitats de l’alcalde, de les diferents regidories i de les empreses municipals de l’Ajuntament de Tarragona.

També podeu descarregar-vos les imatges de l'actualitat municipal a l'àlbum de Flickr del Gabinet de Premsa.

I podeu consultar el calendari de convocatòries de premsa.

Ens podeu trobar a la plaça de la Font, 1
Telèfons: 977 296 168 / 977 296 256