Esteu aquí: Inici Smart Parc Tabacalera Jornades jardins verticals - La ciutat com un bosc

Jornades sobre jardins verticals - La ciutat com un bosc

Jornades jardins verticalsEl desembre de 2011 van finalitzar les obres del primer parc i ajardinament vertical utilitzant el sistema Babylon, regat amb aigua de clavegueram.

Aquesta obra és un referent mundial no només per les dimensions de la façana verda - 2.500 m2 -, sinó per exercir de terciari de depuració i com exemple de biodiversitat urbana en la incorporació de plantes mel·líferes, nutrients per a aus i la incorporació de nius per tota la paret vegetal. El parc en horitzontal disposa d'una depuradora d'aigües negres, que passa a grises pel mur verd, i a potable per una depuradora Òptima que funciona amb energia solar.

L’Ajuntament de Tarragona va organitzar el 7 de juny  de 2012 una jornada tècnica sobre jardins verticals, amb la participació de diversos professionals que van impartir els seus coneixements en el context de l'estrena del jardí vertical més gran d’Europa a Tarragona.

Podeu consultar les ponències de les jornades aquí.