Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Espai dels grups municipals Grup Municipal CUP Preguntes i precs adreçats a l'alcaldia i respostes Pregunta a l'Alcalde: IMSS i serveis assessoria jurídica (juliol 2015)

Pregunta a l'Alcalde: IMSS i serveis assessoria jurídica (juliol 2015)

21/07/2015

Antecedents:

Segons es va informar en la Comissió informativa i de seguiment de Serveis Centrals, Economia i Hisenda i Seguretat del passat 13 de juliol de 2015, s'ha suprimit el lloc de treball de cap de serveis d'Assessoria Jurídica, vacant per jubilació. Alhora, la senyora Pilar Palau Solé, fins ara treballadora de l'IMSS, ha estat “integrada a l'estructura municipal”, amb una “subrogació unipersonal exprés”, com a jurista lletrada per tal de fer procediments davant la jurisdicció penal, civil o social.

La CUP de Tarragona pregunta a l'Il·lm. Sr. Josep Fèlix Ballesteros:

1- La senyora Pilar Palau Solé podria assumir alguns dels casos en què l'Ajuntament de Tarragona contracta serveis jurídics externs, per exemple, per portar casos d'acusacions penals?

2- Per què l’Ajuntament recorre a serveis externs per a casos que podrien portar els serveis propis?

Grup Municipal de la CUP
Ajuntament de Tarragona
Tarragona, 15 de juliol de 2015

Podeu descarregar-vos el document en format pdf aquí