Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies i mocions 2015 Jordi Roca: “Hem de donar vida als parcs, jardins i zones verdes de la nostra ciutat”

21/10/2015

El Grup Municipal del Partit Popular presenta una moció al plenari d’aquest divendres per a posar en marxa un nou Pla d’Espais Verds per tal de millorar els parc i jardins de Tarragona. El portaveu adjunt, Jordi Roca, ha explicat que “aquest era un dels punts que portàvem al nostre programa electoral en les passades eleccions municipals i volem que acabi sent una realitat”. Roca ha comentat que “l’objectiu d’aquesta proposta és donar vida als parcs, jardins i zones verdes del nostre municipi”. “L’estat d’abandonament que presenten alguns d’aquests equipaments és un símptoma de decadència que no ens podem permetre si volem ser una ciutat de serveis”, ha afegit. El portaveu adjunt popular ha assenyalat que “el propi Ajuntament ha reconegut que hi ha pocs parcs infantils a la ciutat, un per cada 188 nens, unes xifres que demostren que hi ha una mancança important. Alhora, hi ha equipaments que no compleixen la normativa de seguretat i accessibilitat, i els que estan en bon estat, dos o tres, estan massificats”. Així mateix, Roca ha recordat que “el Parc de la Ciutat, que hauria de ser la gran estrella, té problemes per resoldre: és intransitable per carrets o cadires de rodes perquè el terra és de grava, manca il•luminació, necessita zones d’ombra i s’ha de posar en valor les restes d’època romana que acull, actualment en un estat lamentable”. Jordi Roca ha destacat que “no demanem grans despeses perquè en un primer moment l’objectiu d’aquest nou Pla d’Espais Verds és fer una diagnosi de l’estat actual, per tal d’arranjar i fer accessibles a tothom els parcs, jardins i zones verdes existents i fer-los atractius per als tarragonins i tarragonines”. “En una segona fase, a mitjà termini, volem que es localitzin ubicacions per a construir nous equipaments en les zones on siguin necessaris”, ha finalitzat.