Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies i mocions 2015 Jordi Roca: “Tenim un programa guanyador i per això comptem amb les idees dels millors experts en diferents temes”

26/02/2015

El Portaveu adjunt del Partit Popular a l’Ajuntament de Tarragona, Jordi Roca, ha presentat el IV Fòrum Tarragonisme i Model de ciutat, que es celebrarà aquest dissabte 28 de febrer a la sala d’actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, i que ha de servir per construir “un programa guanyador, amb les idees dels millors experts en diferents temàtiques”.

Roca ha destacat que “aquest fòrum ha servit sempre per anar desenvolupant en els últims anys una alternativa de govern a Tarragona, que passa per una profunda transformació de la ciutat sobre la base de l'actualització i posada al dia del tarragonisme polític”.

“En fòrums anteriors hem marcat no només el nostre projecte i alternativa, sinó també l'agenda política tarragonina: temes com la capitalitat sanitària, la capitalitat posada en risc amb les vegueries i l'estratègia per defensar-la, la necessitat de cura de l'espai urbà, façanes, edificis abandonats, la Marca Tarragona i com projectar-la al món... tots, absolutament tots aquests temes sorgeixen arran de debats formulats en el nostre fòrum”, ha explicat.

Respecte al programa d’aquesta quarta edició, Roca ha recordat que “aquests fòrums han comptat sempre amb participants de prestigi de la societat civil de Tarragona, la qual cosa demostra que l'alternativa d'Alejandro és una alternativa guanyadora, amb vocació de guanyar les eleccions i fer-ho amb el millor programa, elaborat pels millors experts. Cap altre partit està avui en disposició d'oferir aquest bagatge de projecte de ciutat construït pacientment en 6-7 anys i que ha de substituir a l' esgotat de Ballesteros”.

Pel que fa a la jornada, aquesta es dividirà en dues ponències. La primera, a càrrec de l’enginyer de camins Joan Miquel Carrillo, tractarà la Proposta de reforma del front marítim urbà de Tarragona. La segona, a càrrec de l’arquitecte Enric Casanovas, es titula Cap a una preservació efectiva del centre històric de Tarragona. La clausura anirà a càrrec de l’alcaldable Alejandro Fernández.