Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PSC Notícies i mocions 2017

Notícies i mocions 2017

Equipaments en desús

09/01/2017 - Article escrit pel setè tinent d'alcalde i conseller de Territori, Mobilitat i Patrimoni Municipal, el Sr. Josep Maria Milà Rovira.

Estabilitat, un valor en alça

09/01/2017 - Article escrit per la sisena tinenta d'alcalde, consellera de Festes, Patrimoni i Plans de Mobilitat i Accesibilitat, la Sra. Begoña Floria Eseberri.

La música ens fa créixer

16/01/2017 - Article escrit pel conseller d'Educació, Ocupació i Desenvolupament Econòmic, el Sr. Francesc Roca Rosell.

Energia: se'ns gela l'ànima

24/01/2017 - Article escrit per la consellera de Serveis a la Persona, la Sra. Ana Santos Gorraiz.

A Tarragona volem acollir i acollim

30/01/2017 - Article signat per la consellera de Cooperació, la Sra. Ivana Martínez Valverde.

L'ascensor educatiu: l'etapa dels 0 a 3 anys

08/02/2017 - Article escrit pel conseller d'Educació, Ocupació, Desenvolupament Econòmic i Projecte del Banc d'Espanya.

Moció que presenta el Grup Municipal PSC per rebutjar el calendari del Procés d'Independència i cercar un acord per una reforma constitucional.

04/07/2017 - La portaveu del Grup, Begoña Floria, ha lamentat que “des dels ajuntaments haguem d’entrar en aquesta dinàmica de posicionar-nos davant un debat espuri sobre un referèndum que no es farà, però no hem tingut més remei davant la situació a què el Govern català i els partits que li donen suport ens estan portant”.

Los Juegos Mediterráneos: una oportunidad para el turismo deportivo y para fomentar la economía vinculada al deporte

11/07/2017 - Article escrit pel tercer tinent d'alcalde i conseller dels Jocs Mediterranis 2018, el Sr. Javier Villamayor Caamaño i el conseller d'Educació, Ocupació i Desenvolupament Econòmic, el Sr. Francesc Roca Rosell.