Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal C's Mocions i precs Ciutadans (C’s) de Tarragona denuncia que es tapin dos monuments de la ciutat amb 'estelades'

El portaveu de C’s, Rubén Viñuales, ha recalcat que “la proposta no va ser consensuada pels grups polítics i ha estat una decisió unilateral de la consellera Floría.”
10/03/2016

El grup municipal de Ciutadans (C's) a Tarragona s'ha mostrat molt crític amb la decisió que es va anunciar ahir a la Comissió Informativa de Cultura de tapar amb ‘estelades’ l'estàtua dels ‘despullats’ i el monument a Roger de Llúria. Viñuales, ha explicat que “el projecte artístic solament busca la polèmica i no té en compte l'art.”

De la mateixa manera, ha advertit que “suposa un perill real per a l'estat dels monuments, segons apunten els mateixos tècnics de la casa.” El portaveu tarragoní s'ha referit a la decisió unilateral de la tinenta d'alcalde Begoña Floría assegurant que “s'ha pres la llibertat de decidir unilateralment sobre un projecte sense cap benefici per a la ciutat” i ha assenyalat que “aquest és un exemple més del diàleg i consens que predica l'equip de govern.”

Rubén Viñuales, ha denunciat novament que “l'únic objectiu d’aquests actes és generar polèmica” i ha afegit que “si finalment es dóna llum verda a la proposta pot crear un precedent per a altres projectes del mateix tipus.”