Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal C's Notes de premsa i comunicats Ciutadans (C's) critica l'estat d'abandonament de la Tabacalera

Ciutadans (C's) critica l'estat d'abandonament de la Tabacalera

07/07/2015

● El portaveu de C’s, Rubén Viñuales, ha explicat que “no ens podem permetre que un edifici històric de la ciutat es trobi en un estat de deixadesa

Tarragona, 6 de juliol 2015. El portaveu del grup municipal de Ciutadans (C's) a Tarragona, Rubén Viñuales, ha declarat que “és vergonyós que un edifici com el de l'antiga Tabacalera sigui una zona de ruïnes, descans per als coloms i els seus excrements”. Viñuales lamenta “la deixadesa, inactivitat i ineficiència de l'equip de govern quant a la gestió de l'edifici” i recorda que “no és l'únic edifici de titularitat municipal que es troba en aquest estat”.

De la mateixa manera, Rubén Viñuales ha instat de forma urgent a “paralitzar el projecte del nou Ajuntament a l'antic edifici de la Guàrdia Civil.” El portaveu del grup municipal ha declarat que C’s aposta per “un pla de sanejament i dignificació de la Tabacalera, i traslladar l’ OMAC i totes les dependències municipals a l'edifici” tal com recollia el programa electoral de la formació taronja a Tarragona, amb la finalitat de “donar la importància que es mereix a la Tabacalera i apropar l'administració local als barris.”