Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal C's Notes de premsa i comunicats Ciutadans (C's) registra tres mocions pel proper plenari

Ciutadans (C's) registra tres mocions pel proper plenari

09/07/2019

● El portaveu de C’s, Rubén Viñuales, ha explicat que “presentaran les primeres mocions en materia de transparència i tarifes d’ aparcaments”

Tarragona, dimarts 14 de juliol 2015. El grup municipal de Ciutadans (C's) a Tarragona, ha registrat tres mocions per al seu debat en el proper ple. El portaveu, Rubén Viñuales ha anunciat que “com a líders de l'oposició hem de fer propostes assenyades i viables”. Viñuales fa referència a la necessitat d’ “adoptar mesures que facilitin l'accessibilitat de la vida pública al ciutadà”. Per això, C’s proposarà “canviar l'horari dels plens perquè es celebrin a la tarda”. De la mateixa manera, “realitzar una audiència pública el tercer any de mandat per fiscalitzar el grau de compliment del programa de Govern.”

Rubén Viñuales RdP

En relació a la denúncia que es va efectuar la passada setmana sobre la creació de dues places d'intendent major en la Guàrdia Urbana, es va registrar una moció instant a l'equip de govern a “destinar 500.000€ anuals del pressupost a cobrir 10 places d'agents locals, amb la finalitat de cobrir les 40 places aprovades en els quatre anys de mandat.”

Finalment, el grup municipal de la formació taronja, proposarà en matèria d’aparcaments quatre mesures concretes que recollien en el seu programa electoral: 1. Rebaixa de les tarifes de zona blava en les següents condicions: 4€/2 primeres hores sense abonar després cap import més; 2. revisar l'estacionament regulat, tant de zones blaves com a verdes amb la finalitat de reduir significativament el nombre de zones blaves i verdes; 3. Augmentar les zones taronges, establint convenis per adequar solars privats sense ús per *párquings de zones taronges, on s'estacionés per 1€/dia; 4. Establir bonificacions de la mateixa manera que tarifa resident, a les persones que resideixin fos de la ciutat però treballin en Tarragona.