Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal C's Notes de premsa i comunicats C's Tarragona revisarà els contractes públics

C's Tarragona revisarà els contractes públics

El portaveu de C’s, Rubén Viñuales, ha explicat que “volem revisar tots els expedients de contractació per part del consistori”
26/06/2015

C's Tarragona revisarà tots els contractes públicsTarragona, 18 de Juny de 2015. El portaveu del grup municipal Ciutadans (C's) a Tarragona, Rubén Viñuales, ha assenyalat que “la primera instància per registre serà demanar tots els contractes públics d'importància” així com “esbrinar les empreses contractistes”. De la mateixa manera, Viñuales recorda que “hi ha hagut suspicàcies amb contractes com el d'escombraries o manteniments”.

Rubén Viñuales assegura que “l'equip de C’s en el consistori, estudiarà quins són les diferents empreses contractistes, les quantitats i els termes i condicions en els quals es va signar l'acord”. A més, el portaveu del grup municipal ha defensat que “és una labor necessària per part de l'oposició” donat que “els ciutadans han de tenir coneixement de tots els contractes públics” i ha manifestat que “en un termini raonable de temps hauran d'estar tots els contractes de l'Ajuntament publicats a la pàgina web.”

Visiteu el nostre web