Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona (Setmana del 15 al 21 de febrer del 2016)

23/02/2016

Reunions realitzades i activitat institucional:

Reunió del consellers de la CUP Laia Estrada i Jordi Martí Font amb monitors d’atletisme de les pistes municipals de Campclar afectats per les actuacions urbanístiques dels Jocs Mediterranis 2017

Assistència del conseller Jordi Martí Font a la Comissió Informativa i de Seguiment de l’Àrea d’Economia, Hisenda i Seguretat.

Participació de la consellera Laia Estrada en una reunió sobre l’alliberament d’edifics públics.

Reunió de l’assessor del GM amb Carlos Montejano per examinar contingut de la sessió del Consell de Mobilitat.

Participació de la consellera Laia Estrada com a representant municipal al Consell Escolar de l’escola pública Marcel·lí Domingo.

Reunió de la consellera Laia Estrada amb representants de les entitats ecologistes GATA-Ecologistes de Tarragona i Salvem la Platja Llarga per examinar mesures de protecció de l’anella verda de Tarragona.

-Participació dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font al Plenari Municipal. En aquest Plenari la CUP defensa cinc mocions:

Mocions no aprovades:

-Moció en solidaritat amb la campanya Correscales i contra la precarietat (CUP): aquesta moció no va ser aprovada.
-Moció de suport a Alfonso Fernández “Alfon”, detingut a la Vaga General Europea de 2012 (CUP): Aquesta moció no va ser aprovada.
-Moció de rebuig al TTIP (CUP-ICV-ERC): Aquesta moció no va ser aprovada.

Mocions aprovades:

-Moció demanant l’emissió per streaming i publicació a internet dels plenaris municipals (CUP): Aquesta moció va ser aprovada per unanimitat.
-Moció de suport als sindicalistes processats per exercir el dret de vaga (CUP-ERC-ICV-CiU-PSC): Aquesta moció va ser aprovada.

Participació en activitats sociopolítiques:

Participació de la consellera Laia Estrada al taller organitzat per la PAH-Tarragona sobre accions per desplegar la llei 24/2015 de mesures urgents per a afrontar l’emergència en l’àmbit de l’habitatge i la pobresa energética.

Participació dels Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona a diferents actes en solidaritat amb els vaguistes de Movistar dins de la campanya Correscales a Valls, Alcover, Reus i Tarragona.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

-Entrevista a Tarragona Ràdio a la portaveu del Grup Municipal de la CUP Laia Estrada.

-Roda de premsa per presentar la moció contra l'acord transantlàntic de comerç (TTIP) que serà defensada els grups municipals de la CUP, ERC i ICV al Plenari municipal

[NdP] La CUP demana plena transparència a les comissions informatives i poder-hi votar els temes un a un

[NdP] La CUP de Tarragona demanarà al Ple de divendres què farà el Govern Municipal per salvar Ca l’Ardiaca

[NdP] ICV, la CUP i ERC defensen que Tarragona rebutgi el TTIP amb el suport de més de vint entitats.

[NdP]  La CUP de Tarragona presentarà tres mocions defensant els drets socials i laborals i contra la criminalització dels moviments socials

[NdP] La CUP mostra la seva preocupació pel baix to de la política municipal

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en fotrmat PDF