Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona Setmana del 22 al 28 de febrer del 2016

10/07/2019

Reunions realitzades i activitat institucional:

Assistència dels consellers de la CUP Laia Estrada i Jordi Martí Font als Consells d’Administració de les empreses públiques municipals.

Assistència de l’assessor del GM de la CUP a la reunió de representants dels Grups Municipals amb el conseller d’urbanisme Josep Maria Milà, qui va  respondre a diferents preguntes plantejades sobre l’estat del projecte de Ca l’Ardiaca.

Assistència del conseller Jordi Martí Font a la sessió informativa celebrada a l’IMET sobre les funcions dels representants municipals als Consells Escolars.

Reunió del Grup Municipal de la CUP amb l’activista Jaume López per tal de desenvolupar la proposta d’implementació del pressupostos participatius a Tarragona.

Reunió dels consellers de la CUP Laia Estrada i Jordi Martí Font amb una representació de veïns de les parcel·les Iborra, afectats per les actuacions urbanístiques del PMU-13b.

Consulta pel Grup Municipal de la CUP de diferents expedients urbanístics a les dependències de Planificació Urbanística.

Assistència de l’assessor del Grup Municipal de la CUP com a representant a la Comissió Permanent del Consell Municipal de la Formació Professional i l’Ocupació de Tarragona.

Participació en activitats sociopolítiques:

-Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font al judici laboral de Josep Maria Trenchs, en solidaritat amb aquest regidor de la CUP d’Alcover acomiadat per l’empresa PGI (Selva del Camp).

-Assistència de la consellera Laia Estrada a la reunió del Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública.

Reunió del conseller Jordi Martí Font amb el grup promotor Tarragona de l’Observatori Ciutadà Municipal.

Participació de la consellera Laia Estrada a la xerrada de la Plataforma Cel Net “La qualitat de l’aire al Camp de Tarragona” a la Sala d’Actes de l’Ajuntament de Tarragona.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

-Entrevista a Laia Estrada i a la resta portaveus dels Grups Municipals de l’oposició al Diari de Tarragona.

-Participació de la consellera Laia Estrada a la roda de premsa organitzada pel SEPC a la URV per mostrar rebuig al model universitari 3+2.

-[NdP]: La renúncia per construir el Palau d’Esports, una mostra més de l’error que representen els JJMM

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF