Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona (Setmana del 22 al 28 de febrer del 2016)

07/03/2016

Reunions realitzades i activitat institucional:

-Assistència dels consellers de la CUP Laia Estrada i Jordi Martí Font als Consells d’Administració de les empreses públiques municipals.

-Assistència de l’assessor del GM de la CUP a la reunió de representants dels Grups Municipals amb el conseller d’urbanisme Josep Maria Milà, el qual va respondre a diferents preguntes plantejades sobre l’estat del projecte de Ca l’Ardiaca.

-Assistència del conseller Jordi Martí Font a la sessió informativa celebrada a l’IMET sobre les funcions dels representants municipals als Consells Escolars.

-Reunió del Grup Municipal de la CUP amb l’activista Jaume López per tal de desenvolupar la proposta d’implementació del pressupostos participatius a Tarragona.

-Reunió dels consellers de la CUP Laia Estrada i Jordi Martí Font amb una representació de veïns de les parcel·les Iborra, afectats per les actuacions urbanístiques del PMU-13b.

-Consulta pel Grup Municipal de la CUP de diferents expedients urbanístics a les dependències de Planificació Urbanística.

-Assistència de l’assessor del Grup Municipal de la CUP com a representant a la Comissió Permanent del Consell Municipal de la Formació Professional i l’Ocupació de Tarragona.

Participació en activitats sociopolítiques:

-Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font al judici laboral de Josep Maria Trenchs, en solidaritat amb aquest regidor de la CUP d’Alcover acomiadat per l’empresa PGI (Selva del Camp).

-Assistència de la consellera Laia Estrada a la reunió del Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública.

-Reunió del conseller Jordi Martí Font amb el grup promotor Tarragona de l’Observatori Ciutadà Municipal.

-Participació de la consellera Laia Estrada a la xerrada de la Plataforma Cel Net “La qualitat de l’aire al Camp de Tarragona” a la Sala d’Actes de l’Ajuntament de Tarragona.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

-Entrevista a Laia Estrada i a la resta portaveus dels Grups Municipals de l’oposició al Diari de Tarragona.

-Participació de la consellera Laia Estrada a la roda de premsa organitzada pel SEPC a la URV per mostrar rebuig al model universitari 3+2.

-[NdP]: La renúncia per construir el Palau d’Esports, una mostra més de l’error que representen els JJMM.

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF.