Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona (Setmana del 23 al 29 de maig)

02/06/2016

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a la reunió amb paradistes del Mercat Central, per abordar la controvèrsia al voltant dels horaris d’obertura del Mercat, i examinar propostes alternatives .
  • Visita del conseller Jordi Martí Font a les Parcel·les Iborra, i reunió del conseller amb una representació de veïns afectats pel PMU-13b.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font la Comissió Informativa i de Seguiment de Cultura, Festes, Patrimoni i Turisme.
  • Reunió de la consellera Laia Estrada, del conseller Jordi Martí Font i de l’assessor del grup municipal amb representants del Parc Comercial i d’Oci Les Gavarres, AIE.
  • Reunió de la consellera Laia Estrada amb el tècnic municipal Jordi Gil per tal de conèixer el seguiment del contracte subscrit amb l’empresa SECE, S.A. i l’Ajuntament, en relació al servei de manteniment de l’enllumenat públic exterior.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font a la Comissió Permanent del Consell Escolar Municipal.
  • Reunió de la consellera Laia Estrada amb Carles Perdiguero, advocat de la CUP al cas Inipro i i al cas del CAP Muralles.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la celebració dels Consells d’Administració de les empreses públiques EMTSA, AMTSA i SMHAUSA.

Participació en activitats sociopolítiques:

• Participació del conseller Jordi Martí Font i de la consellera Laia Estrada a l’assemblea oberta “Obrim finestres al nou vent”, amb la participació de la diputada per la CUP-CC, Anna Gabriel, en què es fa un balanç del primer any de l’activitat del grup municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona. Hi intervenen també diferents entitats, associacions i moviments socials de la ciutat.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la reunió de valoració de les activitats reivindicatives 1r de maig.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

• Participació del conseller Jordi Martí Font a la tertúlia política de Tarragona Ràdio.
  • Entrevista del diari La República Checa a la consellera Laia Estrada
  • [Article d'opinió de la consellera Laia Estrada]: La torxa mediterrània
  • [NdP]: La CUP fa balanç del primer any a l'Ajuntament de Tarragona
  • [NdP]: Les CUP del Camp de Tarragona expressen el seu total rebuig davant l’episodi de contaminació atmosfèrica ocasionat per Repsol i Dow al polígon petroquímic nord, el passat dilluns 23 de maig