Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d'activitat (7-13 setembre)

Informe d'activitat (7-13 setembre)

13/10/2015
Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona

Setmana del 7 al 13 de setembre

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Assistència de la consellera Laia Estrada a la reunió del Consell Rector de l'Institut Municipal d’Esports de Tarragona (IMET)
  • Reunió de l’assessor Eduard Laguens amb els responsables tècnics de la "Taula estratègica per a la dinamització econòmica i la reactivació de l’ocupació", Eva Granell i Mireia Batalla (Tarragona Impulsa), i Ramon Pallejà (coordinador del Pla Operatiu dels Jocs Mediterranis). En la reunió, la CUP deixa clara la seva posició contra els Jocs Mediterranis per considerar-los innecessaris i generadors de deute, i demana informació i concreció sobre les actuacions socials previstes pel llegat dels Jocs Mediterranis.
  • Els consellers Laia Estrada i Jordi Martí consulten a l'Àrea de Territori i Urbanisme els expedients corresponents a les expropiacions per urbanitzar l’Anella Mediterrània.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a una reunió informativa convocada per l’empresa municipal Aparcaments Municipals de Tarragona per determinar l’estat actual de l'aparcament Jaume I.
  • Laia Estrada assisteix a la reunió de portaveus dels Grups Municipals amb el conseller Javier Villamayor per abordar el conflicte existent entre els diferents clubs esportius del barri de Bonavista (Club Cultural de Bonavista i Ràcing Club de Futbol) i la gestió del Camp de Futbol.

Participació en activitats sociopolítiques

• Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí a la concentració de suport als refugiats sirians convocada per la Coordinadora d’ONGs a l'Estàtua dels Despullats i que rep els suport d’un gran nombre d’entitats socials, sindicals i polítiques, entre les quals la CUP.
  • Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí a la xerrada a la URV "Classe obrera i alliberament nacional", organitzat pel Bloc Anticapitalista.
  • Participació activa de la CUP en les activitats organitzades per la Coordinadora Onze de Setembre a la plaça de les Cols. La consellera Laia Estrada i militants de la CUP instal·len la parada de la Candidatura d’Unitat Popular al llarg del matí 11 de setembre, Diada Nacional, al carrer Merceria i participen als diversos actes (fira d’entitats, actuacions musicals, dinar, parlaments...) sota el lema “Sense sobirania econòmica no hi ha pobles lliures”.
  • Inici de la campanya de la CUP a les eleccions al Parlament de Catalunya: Des del Casal Popular Sageta de Foc iniciem la campanya amb enganxada de cartells a la Rambla Nova.

Comunicats emesos i Rodes de Premsa realitzades:

• [NdP] La CUP de Tarragona davant els actes de l’11 de Setembre
  • [NdP] Els consellers de la CUP rebutgen les places gratuïtes a la llotja del Nàstic i es neguen a acceptar cap privilegi, regal o prebenda
  • [NdP] La CUP de Tarragona demana transport públic gratuït com a mesura contra la segmentació urbana durant la Festa Major de Santa Tecla

Podeu descarregar-vos aquí el document en format pdf