Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d'activitat (setmana 22 al 28 de juny)

Informe d'activitat (setmana 22 al 28 de juny)

15/07/2015

Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona

Setmana 22-28 de juny de 2015

Reunions realitzades i activitat institucional:
- Reunió formativa d’assessors: orientada a donar les indicacions pertinents per a una correcta demanda de documentació.
- Comissió Avaluadora Projectes Cooperació: s’expliquen els diferents projectes presentats i després els criteris que s’han seguit per a atorgar les subvencions. Destaquem la mancança d’una línia estratègica que vagi més enllà dels criteris tècnics a l’hora d’atorgar les subvencions i remarquem la importància que aquesta línia hi sigui. També destaquem el no compliment de l’objectiu del 0,7% del pressupost. Votem a favor de l’únic punt que és aprovar les subvencions aportades i s’aprova per unanimitat.
- Reunió amb la FAVT i la USTEC: per a tractar la problemàtica dels infants que es queden sense beca menjador escolar a l’estiu i la manca de places becades als casals d’estiu.
- Reunió preparatòria de la Roda de premsa per l’encausament del Jordi Romeu, militant d’Endavant-OSAN: Destaquem els punts més importants que han de sortir a la Roda de Premsa. També aprofitem per a concretar les tasques que pot dur a terme el GM en suport.
- Reunió amb la Plataforma Cel Net: expliquem els punts que hi ha en comú amb la resta de grups municipals i demanem assessorament a la Plataforma.
- Reunió amb C’s, CiU i ICV-EUiA a petició d’ERC per a discutir la possibilitat de fer una consulta ciutadana sobre els JJMM. Nosaltres ens mostrem partidaris, però cap altre grup s’hi afegeix. Compartim el fet d’haver demanat informació sobre els JJMM i estem d’acord que a meitats de juliol caldria que tots els GM la tinguéssim.
- Reunió amb l’assessoria fiscal .Estudiem com ho hem de fer per tal de dur a terme la limitació de sous del Grup municipal de la CUP de forma clara i transparent.
- Reunió amb secció sindical de UGT a Port Aventura: ens expliquen la situació a Port aventura i els motius per convocar la vaga, que giren al voltant del darrer conveni signat i que representa una davallada molt gran de les condicions laborals. Expressem la nostra predisposició i interès en donar suport a la vaga, però posem de manifest la necessitat que facin una autocrítica en relació al paper que han jugat a Port Aventura els darrers anys i també en relació al paper de la UGT a nivell autonòmic i estatal. Acordem que participarem al seu piquet i traslladarem la petició de suport a la resta de l’EI i les CUP del Camp de Tarragona.
- Participació del GM a l’assemblea sobiranista amb ANC i Òmnium: es vol fer un gran acte sobiranistes a principis de setembre i demanen la implicació de tots els grups municipals favorables a la independència. D’entrada hi participem i ens afegim a una comissió de treball.
- Participació del conseller Jordi Martí a la reunió amb la Subdelegació del Govern a Tarragona per demanar una solución al conflicto judicial i laboral dels companys d’Expert Polymere de l'Arboç, al Baix Penedès

Participació en activitats sociopolítiques:
- Participació dels consellers de la CUP a la concentració del diumenge 28 de juny, Dia de l’Alliberament LGTBI

Comunicats emesos i Rodes de Premsa realitzades:
- [NdP] La CUP també visitarà l'empresa Nitricomax, responsable de la fuita tòxica de maig a Bonavista
- [NdP] La CUP continua esperant que Villamayor informi sobre els Jocs Mediterranis 2017
- [RdP] La CUP demana l’absolució del militant independentista Jordi Romeu
- [NdP]: L’activista tarragoní Jordi Romeu insisteix en la seva innocència davant les acusacions de la Guàrdia Urbana

Podeu descarregar-vos tota la informació en aquest pdf