Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d'activitat setmanal (9 al 15 novembre)

Informe d'activitat setmanal (9 al 15 novembre)

18/11/2015

Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona

Setmana del 9 al 15 de novembre de 2015

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Reunió del grup municipal amb una representació del sindicat USTEC en relació a propostes en matèria d’educació.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la Comissió d’Informació i Seguiment de l’Àrea de Presidència.
  • Reunió del conseller Jordi Martí Font amb representants del sindicat USOC a l’Ajuntament de Tarragona.
  • Reunió de la consellera Laia Estrada i la resta de grups municipals amb el conseller de Territori i Urbanisme, Josep Maria Milà en relació a la normativa municipal de terrasses i espais de culte.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font a la Comissió d’Informació i Seguiment de l’Àrea de Patrimoni, Cultura i Turisme.
  • Reunió de l’assessor del GM, Eduard Laguens, amb Montse Pascual i Anna Llovet (departament de Relacions Ciutadanes) sobre els requeriments per promoure l’agermanament de Tarragona amb d’altres ciutats.

Participació en activitats sociopolítiques:

• Participació de la consellera Laia Estrada a la reunió del Grup de Treball en defensa de la sanitat pública.
  • Participació activa del membres del Grup Municipal de la CUP a l’Assemblea Oberta que es celebra a la Sala d’Actes de l’Ajuntament per debatre la proposta de la CUP per uns pressupostos municipals populars i participatius.
  • Participació dels consellers de la CUP Laia Estrada i Jordi Martí Font i de militants de l’esquerra independentista de Tarragona en la concentració de rebuig a la decisió del Tribunal Constitucional de no reconèixer la declaració del Parlament de Catalunya del 9 de novembre d’inici del procés de creació d’un estat català independent en forma de república.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

• Roda de premsa dels Grups Municipals de la CUP i de Ciutadans demanant que no s’arxivi el procés judicial obert al voltant de l’aparcament Jaume I.
  • [NdP] La CUP vol una auditoria del deute municipal
  • Entrevista a la portaveu del Grup Municipal, Laia Estrada a Tarragona Ràdio.

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF