Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Notes de premsa i comunicats La CUP convoca una Assemblea Oberta el proper 4 de setembre per explicar els primers 100 dies de l’activitat del Grup Municipal

29/08/2015

[NdP] La CUP convoca una Assemblea Oberta el proper 4 de setembre per explicar els primers 100 dies de l’activitat del Grup Municipal.

La CUP de Tarragona ha convocat una Assemblea Oberta per exposar i debatre el balanç dels primers 100 dies de Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona. Amb aquesta convocatòria la CUP de Tarragona convida a una reflexió col•lectiva sobre l’acció municipal desfermada durant aquest 100 dies.

La CUP vol així adreçar-se als militants i simpatitzants que ens han donat el seu suport a la candidatura anticapitalista i independentista, però especialment també a les entitats veïnals, a la xarxa associativa de la ciutat i als moviments socials que promouen lluites populars, ja que entenem que la mateixa activitat de la CUP s’inscriu inequívocament dins d’una dinàmica de canvi social, d’apoderament transformador de les classes populars i d’impuls a la radicalitat democràtica municipal.

La convocatòria d’aquesta Assemblea Oberta respon a la vocació de la CUP de fer una rendició pública de comptes de la tasca feta a l’Ajuntament, i es donaran explicacions dels reptes que el Grup Municipal de la CUP s’ha trobat al dia a dia, així com de les línies d’acció municipal que la CUP s’ha fixat per a aquesta legislatura.

Finalment, en aquesta trobada la CUP presentarà la proposta d’articular un espai crític de consulta i debat anomenatAssemblea Municipalista del Poder Popular i que consisteix en articular un espai crític de connexió entre els moviments socials, la societat civil organitzada, ciutadans a títol particular (joves, desocupats), entitats i organitzacions polítiques de l’Esquerra Independentista de Tarragona per conformar una eina vinculant que tindrà l’objectiu de desenvolupar iniciatives polítiques i plantejar propostes d’acció.

Aquesta Assemblea Oberta tindrà lloc el divendres 4 de setembre a la seu d’USTEC-IAC, al carrer August 21 entl., a les 19 hores.

Tarragona, Països Catalans, 27 d’agost de 2015

Podeu descarregar-vos aquí el cartell de la convocatòria en format PDF