Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Notes de premsa i comunicats [NdP] La CUP convoca una Assemblea Oberta per debatre sobre els pressupostos municipals i per impulsar uns pressupostos participatius a Tarragona

18/11/2015

La CUP de Tarragona ha convocat a tota la ciutadania de la ciutat, però especialment als veïns i veïnes del Centre, Part Baixa i Serrallo a l’Assemblea Oberta que tindrà lloc demà dijous 19 de novembre a les 18,30h a la Cooperativa Obrera Tarraconense (COT), al carrer Fortuny, 23.

Aquesta Assemblea Oberta forma part d’una campanya de la candidatura independentista per explicar a entitats socials i culturals, associacions, moviments populars i veïns el pressupost municipal de l’any 2016, incidint especialment a les seves mancances. La CUP considera que l’aprovació del pressupost és segurament la decisió política més important que es fa anualment a nivell municipal, ja que el pressupost condiciona de forma definitiva l’orientació dels recursos públics envers una finalitat social o, pel contrari, facilita la incorporació d’empreses privades com a subministradores de serveis. Per a la candidatura anticapitalista, els pressupostos municipals són el pal de paller de les polítiques públiques que finalment s’executaran, i per tant són un tema de transcendental importància per a les classes populars. Discutir, debatre i formular propostes és, en conseqüència, fonamental.

La CUP de Tarragona també exposarà en aquesta Assemblea Oberta la seva proposta d’implementar a la nostra ciutat uns pressupostos participatius i populars. Aquesta proposta va ser aprovada al Consell Plenari del 23 d’octubre. En relació a la moció aprovada, la candidatura independentista afirma que “ara es tracta d’impulsar-la i fer-la realitat, la qual cosa requereix obrir nous mecanismes de participació real, amb una incidència tangible, i tenir en compte les necessitats de la gent, de les demandes populars i de les exigències dels barris”.

Candidatura d’Unitat Popular de Tarragona

Tarragona, Països Catalans, 18 de novembre de 2015

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF