Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Tarragona Mandat 2019-2023 Notes de premsa Junts per Tarragona aprova els pressupostos per ‘responsabilitat’ després d’aconseguir partides per reactivar l’economia local i d’ajut social

En les darreres hores també s’ha garantit que la totalitat de les subvencions pel teixit associatiu i pels clubs esportius arribarà el pròxim mes de març
23/12/2020

El grup municipal de Junts per Tarragona votarà a favor dels pressupostos municipals per a l’any 2021. ‘Ho fem per responsabilitat. Davant la situació de crisi sanitària, econòmica i social que vivim és imprescindible comptar amb uns pressupostos, l’eina bàsica pel desenvolupament de la ciutat’, ha manifestat el portaveu de Junts per Tarragona, Dídac Nadal,  que ha destacat que ‘aquesta situació excepcional requereix uns comptes també excepcionals’.

En aquest sentit, una de les condicions de Junts per Tarragona era la incorporació de partides quirúrgiques per reactivar l’economia local i una forta injecció als serveis socials. Nadal, que ha apuntat que han aconseguit la inclusió d’aquestes dotacions, ha assenyalat que ‘es tracta de partides adreçades als sectors que més estan patint la crisi sanitària com ara el comerç, la restauració, la cultura, el turisme i l’esport; i l’ajut absolutament necessari a les entitats que atenen a col·lectius vulnerables’.

D’altra banda, el vot favorable de Junts per Tarragona s’ha confirmat en les darreres hores després que l’equip de govern s’hagi compromès a garantir que la totalitat de les subvencions destinades al teixit associatiu i als clubs esportius arribarà en temps i forma el pròxim mes de març. ‘La nostra prioritat és garantir l’acompanyament econòmic i humà al teixit associatiu, a totes les entitats veïnals, culturals i als clubs esportius, que són les que donen vida a la ciutat’, ha destacat Nadal.

Pel que fa al capítol d’inversions, l’altra condició de Junts per Tarragona era fer realitat diverses de les necessitats i reivindicacions històriques de la ciutat. ‘Parlem de crear una autèntica xarxa de carrils bici i del primer pas de la connexió de tots els barris amb el centre’, ha manifestat Nadal, que també celebra que ‘s’hagin inclòs moltes de les nostres propostes de millora de l’espai públic i l’impuls al projecte Illa Corsini’.

Tot i que caldria incrementar encara més la dotació, el portaveu de Junts per Tarragona també ha fet esment a l’augment de les partides ‘adreçades a protegir, dignificar i difondre el patrimoni històric’.

Tarragona, 23 de desembre de 2020