Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Mandat 2019-2023 Notes de premsa Junts per Tarragona proposa realitzar tallers per fomentar el reciclatge durant les festes i setmanes culturals dels barris

17/07/2019

El Grup Municipal de Junts per Tarragona ha proposta aquest dijous la posada en marxa de tallers per fomentar el reciclatge de residus durant les festes i les setmanes culturals dels barris i del centre de la ciutat. “L’objectiu és conscienciar a la ciutadania de la importància del reciclatge de tota mena de residus”, ha manifestat la consellera de Junts per Tarragona, Cristina Guzmán, que ha explicat que “d’aquesta manera es dona continuïtat als tallers que ja es realitzen als centres educatius durant el curs escolar”.

De fet, Guzmán ha recordat que l’Ajuntament de Tarragona disposa d’un 2% del pressupost del contracte de neteja per realitzar campanyes de sensibilització.  “Proposem que les educadores ambientals ja contractades durant el curs escolar puguin realitzar aquests tallers adreçats tant a infants, joves i adults, tallers que s’integrarien a les festes i a les setmanes culturals que organitza cada barri de la ciutat”, ha manifestat la consellera de Junts per Tarragona.

Guzmán també ha recordat que segons el Programa General de Prevenció i Gestió de Residus a Catalunya, els municipis catalans haurien d’arribar a un 60% de recollida selectiva l’any vinent. “Actualment Tarragona es troba en el 30,84%, el tant per cent més baix de les capitals catalanes”, ha apuntat la consellera de Junts per Tarragona.

Tarragona, 11 de juliol de 2019