Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Mandat 2019-2023 Notes de premsa Junts per Tarragona qualifica de ‘desastre’ la planificació ferroviària

Junts per Tarragona qualifica de ‘desastre’ la planificació ferroviària

09/01/2020

El portaveu del Grup Municipal de Junts per Tarragona, Dídac Nadal, ha qualificat de “desastre” la planificació ferroviària arran de l’entrada en funcionament del nou tram del corredor del mediterrani. “Hem arribat allà on mai hauríem d’haver arribat”, ha manifestat Nadal, que considera “esperpèntic” el fet que “els trens de passatgers circulin cada cop més per vies i estacions perifèriques, mentre les mercaderies continuen travessant els principals nuclis de població”.

El portaveu de Junts per Tarragona també ha carregat contra “les extraordinàriament deficitàries condicions en què es troba el servei de rodalies, que és el que més empitjora”. “Després de més de dues dècades d’obres per aquest nou tram del corredor mediterrani, ara ens quedem sense trens des de Salou i Cambrils cap a Barcelona i sense Euromed a la ciutat de Tarragona, tren que ara s’haurà d’anar a buscar a l’estació del Camp”, ha denunciat Nadal.

“La posada en marxa d’aquest nou tram del corredor no soluciona els problemes de mobilitat de la ciutadania, sinó que els agreuja”, ha assegurat el portaveu de Junts per Tarragona, que també lamenta els nous horaris, “amb trens que gairebé passen a la mateixa hora i hores en les quals no en passa cap”.

“La situació és intolerable, exigim un servei digne i ens posem a disposició de totes les entitats que lluiten per la millora del servei ferroviari i que fa anys que s’enfronten a aquesta situació injusta per Tarragona i la seva gent”.

Tarragona, 9 de gener de 2020