Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Mandat 2019-2023 Notes de premsa Junts per Tarragona reclama que el bus nocturn arribi als Interblocs de Sant Salvador

30/08/2019

El Grup Municipal de Junts per Tarragona ha reclamat aquest dijous que l’autobús nocturn de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) arribi a la zona dels Interblocs del barri de Sant Salvador. Es tracta de la línia 71 de servei nocturn que realitza la ruta entre la Plaça Imperial Tàrraco, Sant Pere i Sant Pau i Sant Salvador. “L’última parada d’aquest autobús és al centre del barri, fet que obliga a molts usuaris i usuàries a caminar més d’un quilòmetre, de nit, fins a arribar als Interblocs”, ha explicat la regidora de Junts per Tarragona, Cristina Guzmán.

“Celebrem que s’estigui estudiant la implantació de l’autobús nocturn als barris de l’Albada, La Floresta i Parc Riu Clar, de la mateixa manera que vam aplaudir la incorporació de la parada intermèdia, però fa molt de temps que reclamem que aquest servei arribi als Interblocs, ja que actualment la meitat del barri de Sant Salvador es troba desconnectat de la línia nocturna”, ha manifestat Guzmán.

La regidora de Junts per Tarragona ha recordat que “es tracta d’una demanda reiterada per part del veïnat de Sant Salvador”. El Grup Municipal ha tornat a registrar una sol·licitud a l’àrea d’Alcaldia de l’Ajuntament de Tarragona per tal que l’autobús nocturn de la línia 71 arribi fins a la zona dels Interblocs de Sant Salvador.

Tarragona, 29 d’agost 2019