Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Mandat 2019-2023 Notes de premsa Nadal proposa convertir el solar en desús de la Rambla Vella en un aparcament de motos i bicicletes

En el mateix terreny també se sol·licita crear un punt verd de recollida selectiva que permetrà eliminar l’actual illa de contenidors ubicada a la Rambla Vella
30/07/2019

El portaveu del Grup Municipal de Junts per Tarragona, Dídac Nadal, proposa convertir el solar en desús de la Rambla Vella amb un aparcament per a motos i bicicletes; i habilitar un punt verd de recollida selectiva. “Mentre no s’hi comenci a construir, aquest solar pot ser una solució immediata al problema d’aparcament d’aquests vehicles i a les molèsties que ocasionen els actuals contenidors ubicats actualment al tram de la Rambla Vella entre els carrers Comte de Rius i Sant Francesc ”, ha explicat Nadal.

Junts per Tarragona ha registrat aquest dimarts una sol·licitud a alcaldia per fer realitat aquesta proposta. El solar, que és de titularitat municipal, s’ubica a la cantonada entre la Rambla Vella i el carrer Rera Sant Domènec i fa molts anys que està buit i no té cap utilitat. De fet, fa gairebé deu anys es va proposar que s’hi construís el Museu de la Setmana Santa i actualment la intenció és que en un futur s’hi instal·lin dependències municipals.

D’altra banda, el portaveu de Junts per Tarragona ha destacat que “el fet de canviar d’ubicació els contenidors de superfície que actualment s’ubiquen al tram de la Rambla Vella entre els carrers Sant Francesc i Comte de Rius també possibilitarà la creació de més places d’aparcament per a motos i bicicletes”.

Nadal ha recordat que el passat novembre es va aprovar per unanimitat la moció presentada pel seu grup municipal on es va acordar ampliar el nombre d’aparcaments per a motos al centre de la ciutat. “Hem de continuar apostant pel foment del transport públic i, pel que fa al privat, cal incentivar l’ús d’aquells vehicles que contaminen menys, ocupen menys espai públic i proporcionen una circulació més fluida”, ha destacat el portaveu de Junts per Tarragona.

Tarragona, 30 de juliol 2019