Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies, mocions i articles 2019-2023 José Luis Martín (PP): “Després de mig mandat de decadència, Ricomà ha decidit posar Tarragona en mans dels antisistema"

José Luis Martín (PP): “Després de mig mandat de decadència, Ricomà ha decidit posar Tarragona en mans dels antisistema" Foto: Isaias Mena - Ajuntament de Tarragona
16/06/2021

Amb motiu de la roda de premsa que ha presentat aquest matí l’alcalde de Tarragona per presentar el nou equip de govern, que incorpora CUP y Junts, el portaveu del Grup Municipal del Partit Popular ha manifestat: “Després de dos anys d’un govern feble i incapaç de gestionar la ciutat, Tarragona no només ha perdut tota oportunitat de lideratge i progrés. Els tarragonins ens hem vist obligats a renunciar a la recuperació econòmica i als projectes de ciutat per passar a preocupar-nos de que no ens atraquin al carrer, de fugir de les baralles a cops de matxet i de que no ens ocupin el nostre habitatge. La fórmula que ha escollit el Sr. Ricomà davant d’aquesta situació és deixar Tarragona en mans de la CUP, que assumirà, entre d’altres les carteres d’Habitatge i de Cultura. Mai la nostra ciutat -abans moderada, tranquil.la i segura-, s’havia vist abocada a una situació tan greu. De fet, és una contradicció que la CUP tingui funcions de govern perquè és una formació política antisistema contrària a l’ordenament constitucional. Tarragona ara serà coneguda com l'única capital governada per la CUP”. I ha afegit: “No deixa de ser curiós que l’alcalde-conseller de Cultura que presumia de fer de la Cultura el seu eix d’acció política hagi passat aquesta competència a la CUP tan aviat com ha pogut”.

En relació amb la incorporació de Junts per Tarragona, el conseller Martín ha afirmat que “és absolutament esperpèntic l’espectacle que han estat donant durant mesos al voltant d’un pacte que pateix esquerdes tan grans com la postura manifestament oposada en relació al planejament urbanístic de la ciutat. Que Junts hagi abaixat el cap en temes cabdals com el POUM evidencia que es tracta d’un pacte que ‘suma’ -com ha dit el Sr. Ricomà-, però pel benefici dels propis consellers de l’actual equip de govern, i ‘resta’ dos anys més a Tarragona i als tarragonins. El descontrol i la decadència a la que estan sotmetent a la ciutat en un pacte només ungit per la confluència de forces sobiranistes pot ser irreversible”, ha conclòs.

Grup Municipal del PP Tarragona
Tarragona, 15 de juny de 2021