Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies, mocions i articles 2019-2023 José Luis Martín (PP): “La política erràtica i negligent de l’alcalde Ricomà exigeix que faci un pas al costat”

15/10/2020

El portaveu del Grup Municipal del Partit Popular de Tarragona, José Luis Martín, ha valorat la proposta de resolució de mesures del govern municipal davant l’increment de contagis i l’elevat risc de contagi per COVID-19:

“L’alcalde Ricomà és un trist i pàl·lid reflex del desgovern de la Generalitat. En un pocs dies, el govern autonòmic ha estat capaç d’anunciar l’apertura de discoteques, de tirar-se enrere, i de decretar el tancament total de bars i restaurants. A la nostra ciutat, el mateix alcalde que al setembre presumia de defensar la cultura segura i d’haver organitzat unes festes majors que ens van fer sortir als telediaris nacionals com la ciutat més irresponsable, ara anul·la tota activitat cultural i tanca els teatres de Tarragona, quan la Generalitat només ha decretat un 20% menys del seu aforament. És evident que la negligent decisió d’organitzar les festes no responia a una preocupació pel sector cultural, sinó, com ja vaig denunciar, a l’interès d’obtenir un rèdit polític”.

I ha afegit: “Davant la nova situació, des del PP de Tarragona exigim, una vegada més, ajudes reals a curt, mig i llarg termini pel teixit comercial i hostaler de la ciutat, perquè es inconcebible que la Generalitat tanqui dràsticament bars i restaurants sense mesures de protecció al sector i sense haver explorat amb ells cap altra fórmula. Resulta inacceptable que, a Tarragona, el govern Ricomà no hagi posat en marxa, després de 7 mesos, cap pla de reactivació econòmica i que no s’estigui treballant en un pressupost de 2021 que doni resposta a la situació que estan patint ja tantes famílies i empreses tarragonines. La nostra ciutat no es pot permetre, ni un minut més, estar en mans d’un govern erràtic, paralitzat i negligent. Exigim que l’alcalde Ricomà faci un pas al costat pel bé de tots els tarragonins. Necessitem un govern municipal fort, amb capacitat de gestió i de decisió, que no perdi el temps en gestos i posades en escena, sinó que posi tota la maquinària municipal per salvaguardar la salut dels tarragonins, evitar la decadència irreversible de Tarragona i una catastròfica pèrdua de llocs de treball”.

Grup Municipal del PP Tarragona