Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies, mocions i articles 2019-2023 José Luis Martín (PP): “Tarragona és ara, junt amb BCN, la ciutat més cara d’Espanya en aparcament a zona blava"

28/07/2021
  • El Grup Municipal del Partit Popular de Tarragona exigeix a l’alcalde Ricomà que faci un pas enrere en l’aplicació de les noves tarifes de zona blava: “És inacceptable que aparcar dues hores a Tarragona sigui ara un 45% més car que a la capital d’Espanya, i fins a tres vegades més que a ciutats que són model d’èxit comercial i turístic".
  • “Les noves tarifes només són comparables a les de Barcelona, una ciutat ben diferent a la nostra i que, amb el govern Colau, ha entrat en decadència turística i comercial”.

Amb motiu de l’aprovació i exposició pública de les noves tarifes de zona blava, el portaveu del Grup Municipal del Partit Popular de Tarragona, José Luis Martín, ha denunciat que “el Sr. Ricomà ha convertit Tarragona en la ciutat més cara d’Espanya, junt amb Barcelona, en aparcament a zona blava. Amb la nova tarificació, aparcar 2 hores costa 4 €, un 45% més que a Madrid i que a les ciutats amb zona blava més cares d’Espanya: Palma de Mallorca (2,65 €), Pamplona (2,10 €) o Bilbao (2,25 €)”.

I ha afegit: “Animem al govern Ricomà a seguir l’exemple de ciutats que són model d’èxit comercial i turístic, on la mateixa franja horària a zona blava no supera l’1,80 €: 1,50 € a València, 1,60 € a Málaga, 1,45 € a Santander, 1,80 € a Granada, Alicante o Gijón. Aquí pagarem fins a tres vegades més que a les ciutats on hauríem d’emmirallar-nos”. En aquest sentit, ha mostrat la seva preocupació “davant una política recaptatòria que desincentiva el consum i l’estada a la ciutat, i complica enormement la mobilitat als veïns i visitants de Tarragona”.

I ha conclòs: “Les noves tarifes de Ricomà només són comparables a les de Barcelona, una ciutat ben diferent a la nostra i que, amb el govern Colau, ha entrat en una clara decadència turística i comercial. El Sr. Ricomà no encerta en el model a seguir”.

Grup Municipal del PP Tarragona