Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies, mocions i articles 2019-2023 Nota de premsa - José Luis Martín (PP): “És inacceptable que l’alcalde Ricomà posi en dubte les actuacions policials i prioritzi el seu suport als manifestants”

16/10/2019

Tarragona, 16 d’octubre de 2019

Davant la recent anomenada “Declaració Institucional de l’equip de govern” pronunciada a les 11.30h d’aquest matí per l’alcalde Ricomà, el portaveu del Partit Popular de Tarragona, José Luis Martín, vol manifestar que:

“En primer lloc, el que hem escoltat no és una declaració institucional, sinó unes declaracions polítiques d’un equip de govern separatista que només parla a una part de la ciutadania. L’alcalde ni tan sols s’ha posat en contacte amb els diferents grups municipals del consistori per fer una declaració conjunta sobre uns episodis tan greus com els que vam patir els tarragonins durant la nit d’ahir.

En segon lloc, és inacceptable que l’alcalde Ricomà s’hagi centrat en posar en dubte les actuacions policials i en demanar investigacions al respecte, en comptes de manifestar un ferm suport als professionals que vetllen per l’ordre públic. Demanem una rectificació immediata d’aquestes paraules. Des del Partit Popular manifestem el nostre suport i agraïment a les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat.

En tercer lloc, és gravíssim que, en aquestes circumstàncies, l’alcalde de Tarragona es limiti a mostrar el suport als manifestants “que van passar por” –ha dit- durant les concentracions, i oblidi a tots els tarragonins que van haver de tancar-se a casa per garantir la seva seguretat i van presenciar, amb molta preocupació, com es cremaven els nostres carrers.

Exigim que l’equip de govern reconegui que aquestes no són manifestacions pacífiques, i treballi per coordinar amb màxima precisió i agilitat els serveis municipals. L’alcalde Ricomà està caient en una greu irresponsabilitat al no condemnar la vulneració dels drets fonamentals que estem vivint els tarragonins amb unes concentracions que estan perjudicant irreversiblement la imatge de la nostra ciutat, estan impedint la lliure i segura circulació dels ciutadans, i només busquen trencar la nostra convivència.

José Luis Martín García

Portaveu del Grup Municipal del Partit Popular de Tarragona