Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies, mocions i articles 2019-2023 Nota de premsa - José Luis Martín (PP): “L’equip de govern continua enganyant als ciutadans. Anuncia com a novetat una ampliació del contracte de jardineria per l’Anella que ja estava prevista al concurs adjudicat l’estiu passat”

09/08/2019

• José Luis Martín: “Òbviament, una modificació del contracte de l’envergadura del de manteniment de zones verdes no es prepara en un mes. Des del departament de Parcs i Jardins ja s’estava treballant des de fa mesos en aquesta modificació, ja prevista al plec i al concurs de jardineria que es va adjudicar a l’estiu passat”.

• “Sembla que ERC vol acontentar als seus votants amb llaços i pancartes  però han d’assumir que estan a l’alcaldia per resoldre les necessitats dels ciutadans i afrontar els reptes de Tarragona”

Divendres, 9 d’agost de 2019

Davant les declaracions del regidor d’Espais Públics, Xavier Puig, en les que anuncia que l’actual equip de govern ha acordat amb l’empresa de manteniment dels parcs de la ciutat una ampliació del contracte que preveu els espais verds de l’Anella Mediterrània, el portaveu del Partit Popular de Tarragona y exregidor d’Espais Públics ha manifestat:

“El regidor d’Espais Públics Xavier Puig està anunciant com a ‘novetat’ una ampliació del contracte que ja estava prevista, en la que ja s’hi estava treballant i estava inclosa al concurs de jardineria que es va adjudicar l’estiu passat. És una herència de la bona gestió de les àrees governades pel Partit Popular al passat mandat”. El conseller Martín es refereix a les modificacions previstes al plec on s’especificava la possibilitat d’ampliació del contracte “Per incorporació o supressió de nous espais i/o superfícies per a la conservació o manteniment. Com per exemple, la incorporació de les zones verdes de l’Anella Mediterrània, les zones verdes del pla parcial de la Budellera o qualsevol altre espai verd que requereixi manteniment i conservació”.

El portaveu popular denuncia que “L’equip de govern format per ERC i En Comú Podem no és transparent ni rigorós. Haurien de respectar als ciutadans en les seves explicacions. Lamentem la seva falta de transparència, fins i tot cap al seus votants, als qui pretenen acontentar i distreure amb llaços i pancartes. Recentment asseguraven que no podien aturar el PP10 i el projecte Ten Brinke, una de les seves promeses de la seva campanya electoral, quan coneixien perfectament l’estat del pla des de fa mesos l’estat. Tampoc han explicat perquè van enganyar en aquesta qüestió als seus votants”

José Luis Martín

Portaveu del Grup Municipal del Partit Popular