Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PSC Notícies i mocions 2015 Moció presentada conjuntament amb tots els grups municipals per ampliar a 24 hores el Servei d'Hemodinàmica de l'Hospital Joan XXIII de Tarragona.

22/01/2015

El Grup Municipal del PSC, conjuntament amb la resta de grups de l'Ajuntament, ha impulsat una moció per tal d'instar a la Conselleria de Salut a garantir el funcionament del servei d’Hemodinàmica les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any, a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona, de manera immediata. I també a intensificar l'activació del Codi Infart per tal de garantir el trasllat urgent amb equitat i qualitat a tota la demarcació Tarragona, que inclou la Regió sanitària de les Terres Ebre.

Podeu accedir a la moció en format pdf en aquest enllaç