Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2011 Comunicat de la Junta de Portaveus de l'Ajuntament de Tarragona

Comunicat de la Junta de Portaveus de l'Ajuntament de Tarragona

En relació a l'Hospital Universitari Joan XXIII
20/09/2011

La Junta de Portaveus, reunida en sessió extraordinària i urgent ha aprovat, per unanimitat, el següent comunicat:

“L’Hospital Universitari Joan XXIII és el centre de referència de les comarques de Tarragona. Des que va obrir portes l’any 1967, ha desenvolupat una activitat incessant per prestar la millor atenció sanitària als tarragonins i tarragonines però també a d’altres usuaris provinents de poblacions veïnes. Avui Joan XXIII és un exemple d’atenció sanitària de qualitat i el motor d’una excel·lent activitat i de recerca mèdica.

La Junta de Portaveus, acorda:

• Primer: manifestar que l’Ajuntament de Tarragona es referma en el treball per garantir la capitalitat sanitària de Tarragona.
  • Segon: manifestar que l’Hospital Universitari Joan XXIII s’ha de mantenir com a hospital de referència d’alta especialització i per tant ha de mantenir totes i cadascuna de les especialitats que en l’actualitat s’hi presten refermant el seu caràcter universitari i de recerca.
  • Tercer: ratificar la voluntat de l’Ajuntament de Tarragona de treballar amb el Govern de la Generalitat de Catalunya per tal de garantir l’oferta sanitària de qualitat en el present i també el futur de l’Hospital Joan XXIII com a hospital universitari i de recerca de referència.”