Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2011 L'alcalde es compromet a crear una línia d'ajudes a les persones amb ingressos inferiors al salari mínim per pagar els impostos i taxes

Josep Fèlix Ballesteros s’ha reunit aquest dimecres amb el president de la Federació d’Associacions de Veïns de Tarragona
09/11/2011

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, i el regidor de Relacions Ciutadanes, Paco Zapater, s’han reunit aquest dimecres al migdia amb el president de la Federació d’Associacions de Veïns de Tarragona, Antoni Peco. L’objectiu de la trobada era presentar les mesures que ha previst l’equip de govern per pal·liar la pujada dels impostos. L’alcalde Ballesteros s’ha compromès a crear una línia d’ajudes a les persones amb ingressos inferiors al salari mínim, així com mantenir el pagament en sis terminis. El regidor de Relacions Ciutadanes, Paco Zapater, ha manifestat que “l’Ajuntament és sensible a la situació d’aquestes persones i estarà a l’alçada per ajudar a les persones amb menys capacitat econòmica”.

El govern municipal va implantar al 2009 el pagament fraccionat dels impostos i taxes municipals. De fet, es va passar de quatre a sis terminis. El primer any s’hi van acollir 2.971 i enguany han estat 3.389 persones les que han fet ús d’aquesta ampliació dels terminis de pagament.