Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2013 L'Ajuntament permet que les terrasses de la Plaça de la Font tanquin una hora més tard per Sant Joan

Els establiments s'han compromès a tenir recollides les terrasses a les 23.15 h, per permetre el pas del correfoc i la revetlla.
L'Ajuntament permet que les terrasses de la Plaça de la Font tanquin una hora més tard per Sant Joan La Ghetto Orchestra actuarà durant la revetlla de Sant Joan
18/06/2013

L’Ajuntament de Tarragona ha acordat amb els bars de la plaça de la Font permetre allargar el tancament de les terrasses de la plaça de la Font una hora més. En concret, passaran de tancar a les 22.00h. a fer-ho a les 23.15h.

Des de fa anys els establiments d’aquesta plaça havien de tenir recollides les terrasses a les 22.00h. per raons de seguretat, ja que una hora després s’iniciava des de la mateixa plaça el Correfoc de Sant Joan. A més a més, enguany el consistori recupera una revetlla, amb la Ghetto Orchestra. Per aquest motiu, l’Ajuntament de Tarragona recomana que -per motius de seguretat davant la previsible aglomeració de gent pel correfoc i la revetlla- es recullin els elements que obstaculitzen el pas. Enguany, però, s’ha decidit ser més flexibles i permetre una hora més als establiments després de què aquests s’han compromès a tenir recollides les terrasses a les 23.15h. en punt.

Un cop passat Sant Joan el consistori avaluarà el grau de compliment de l’acord per part dels propietaris dels bars i establiments de restauració a fi de fixar aquest nou horari en els propers anys.